Menu

Podzamcze: Fontanna coraz bliżej

Fontanna na Podzamczu "nabiera kształtów". Postęp prac jest coraz większy. Pojawiły się już elementy siłowni plenerowej i nowa ścieżka.

Podzamcze: Fontanna coraz bliżej

Zwycięski projekt budżetu partycypacyjnego sprzed 7 lat opiewał na kwotę 280 tysięcy złotych. Rok temu, gdy wcielano go w życie, był już wart 3 miliony. 

Fontanna ma być gotowa jeszcze w te wakacje.

 

 

redakcja@walbrzych24.com

Komentarze

RUCH NARODOWY - A PO-JEBY JAK ZWYKLE ZDZIWIONE (28 czerwca 2022 10:02)
Cytuję użytkownika: GDZIE SA DZIECI Z MICHALOWA I BIEDNY IBRAHIM?!?!
O TUTAJ, KATOWANI PRZE HISZPANSKA POLICJE O TAK: https://twitter.com/i/status/1541311774116429824 OCh*jSKA, LEMPARTY, DUNACJE AMNESTY INRNATIONAL, FUNDACJE BATOREGO, LEACTWO FRANEK I JACHIRA. JONSKI I SCERBA, FRASYNIUKI, KURDEJE SZATANY KOMOROWSKA I KWASNIEWSKA. OWSIK, RATUJCIE IMIGRANTOW Z HISZPANI ZACHODNIA EUROPA, PRAWORZADNOSC, WSPOLNE WARTOSCI EUROPEJSKIE. BEDZIE REZOLUCJA W BRUSKELI? SKATOWALI 30 MIGRANTOW W TYM DZIECI NA SMIERC. WIEM WIEM, TO NIC STRASZNEGO JAK SZMATY Z POLSKIEJ STRAZY GRANICZNEJ, KTORE SKANDALICZNIE ROBILY PUSH BACKI I OBLEWALI WODA. PRAWDA PO-JEBY? TYLE DLA WAS ZNACZA TE HASLA, KTORYMI RYJE SOBIE WYCIERACIE. MARTUSIA WLOSAK WYCZULONA NA LOS DZIKOW, MOZE TY ZAREGUJESZ? FRANEK STARCZEWSKI KUP SPIWOR I LEC IM POMOC.
ALE JUZ CHYBA CORAZ MNIEJ ZDZIWONE, CZY DALEJ W SZOKU PO-JEBY NA KOGO GLOSUJA? JESZCZE NIE, TO LECIMY. WIECIE DLACZEGO IBRAHIMAMI I DZIECI Z MICHALOWA ZDRADZIECKIE MORDY I ICH ZYDOKOMUSZE MEDIA NA NASZEJ WSPOLNEJ ZACHODNIEJ GRANICY EUROPEJSKIEJ SIE NIE INTERESUJA? WIECIE DLACZEGO? BO NA ZACHODNIEJ GRANICY UE TYCH IMIGRANTOW NIE WCISKA PUTIN I LUKASZNKA,WIEC NIE MAJA W OBOWIAZKU ROBIC SZUM. GDY PUTIN I LUKASZENKA WCISKALI MIGRANOTW DO POLSKI, TO ZDRADZIECKIE MORDY MIALY OBOWIAZEK WSPIERAC BACIE I WLADKA. TO OCZYWISTE.
PREZYDENT TO DEBIL - PROGRAM PO (28 czerwca 2022 9:36)
Cytuję użytkownika: GDZIE SA DZIECI Z MICHALOWA I BIEDNY IBRAHIM?!?!
O TUTAJ, KATOWANI PRZE HISZPANSKA POLICJE O TAK: https://twitter.com/i/status/1541311774116429824 OCh*jSKA, LEMPARTY, DUNACJE AMNESTY INRNATIONAL, FUNDACJE BATOREGO, LEACTWO FRANEK I JACHIRA. JONSKI I SCERBA, FRASYNIUKI, KURDEJE SZATANY KOMOROWSKA I KWASNIEWSKA. OWSIK, RATUJCIE IMIGRANTOW Z HISZPANI ZACHODNIA EUROPA, PRAWORZADNOSC, WSPOLNE WARTOSCI EUROPEJSKIE. BEDZIE REZOLUCJA W BRUSKELI? SKATOWALI 30 MIGRANTOW W TYM DZIECI NA SMIERC. WIEM WIEM, TO NIC STRASZNEGO JAK SZMATY Z POLSKIEJ STRAZY GRANICZNEJ, KTORE SKANDALICZNIE ROBILY PUSH BACKI I OBLEWALI WODA. PRAWDA PO-JEBY? TYLE DLA WAS ZNACZA TE HASLA, KTORYMI RYJE SOBIE WYCIERACIE. MARTUSIA WLOSAK WYCZULONA NA LOS DZIKOW, MOZE TY ZAREGUJESZ? FRANEK STARCZEWSKI KUP SPIWOR I LEC IM POMOC.
WIDAC, MORDOWANE DZIECI Z MICHALOWA I IBRAHIMY KATOWANE NIE ROBIA WRAZENIA NA TECZOWYCH TALIBACH. NIE INTERESUJE ICH WSPOLNA EUROPEJSKA GRANICA NA ZACHODZIE EUROPY, TAK SAMO JAK WSCHODNIA GRANICA WSPOLNEJ EUROPY HEHEHE. PO k***aCH NIE DAMACH, CO CHCA MORDOWAC WLASNE DZIECI SPLYNELO, JAKOS MNIE NIE DZIWI, WIEC WRACAMY DO PROGRAMU PO. PRAWDZIWA PREZYDENT KIDAWA 2% PYTANA O PROGRAM PO, MOWI, ZE LEMINGI ZNAJA GLOWNE ZALOZENIA. REALLY? ZNAJA? TO NIECH WYPISZA GLOWNE PUNKTY PROGRAMU. INNA LESZCZYNA KANDYDATAKA PO ROSTOWSKIM NA MINISTRA FINANSOW (O JA PRDLE) MOWI, ZE PO MA PLAN NA SKALE PODATKOWA DLA POLAKOW. MAJA JUZ WSZYSTKO ZAPLANOWANE ALE POWIEDZA POLAKOM PO WYBORACH BUEHEHEHE. CZAICIE k***a BUEHEHEHEH. PO WYBORACH POWIEDZA WAM CO ZROBIA Z PODATKAMI DLA POLAKOW HEHEHE. JUZ NIE MOWIA OBZNIZYMY WIEK EMERYTALNY, JAK PREMIER POSLKIEJ BIEDY TUSK KAZDY KTO W MOIM RZADZIE TYLKO POMYSLI O PODNIESIENIU PODATKOW ZOSTANIE OSOBISCIE PRZEZE MNIE ZWOLNIONMY, PO CZYM JEBNELI NA LEMINGOW 200 DANIN. NAWET VAT NA CIUSZKI DLA DZIECI. ALE PO-JEBY I TAK KUPIA KOTA W WARKU, BO SA INTELIGENTNI , WYKSZTALCENI I KIERUJA SIE RACJONALNIE ROZUMEM BUEHEHEHE, SMIEJE SIE JAK TO PISZE. JA ZAS JESTEM NARODOWIEC, TEPY FASZYSTA, NAZIOL I CIEMNOTA, WIEC POWIEM TAK. JESLI WY MI PO-JEBY CHCECIE PROGRAM NA POLSKE POKAZAC PO WYBORACH, TO JA TEZ WY ZDRADZIECKIE MORDY ZAGLOSUJE NA WAS PO WYBORACH. UMOWA STOI? BUEHEHEHE
GDZIE SA DZIECI Z MICHALOWA I BIEDNY IBRAHIM?!?! (28 czerwca 2022 1:53)
O TUTAJ, KATOWANI PRZE HISZPANSKA POLICJE O TAK: https://twitter.com/i/status/1541311774116429824 OCh*jSKA, LEMPARTY, DUNACJE AMNESTY INRNATIONAL, FUNDACJE BATOREGO, LEACTWO FRANEK I JACHIRA. JONSKI I SCERBA, FRASYNIUKI, KURDEJE SZATANY KOMOROWSKA I KWASNIEWSKA. OWSIK, RATUJCIE IMIGRANTOW Z HISZPANI ZACHODNIA EUROPA, PRAWORZADNOSC, WSPOLNE WARTOSCI EUROPEJSKIE. BEDZIE REZOLUCJA W BRUSKELI? SKATOWALI 30 MIGRANTOW W TYM DZIECI NA SMIERC. WIEM WIEM, TO NIC STRASZNEGO JAK SZMATY Z POLSKIEJ STRAZY GRANICZNEJ, KTORE SKANDALICZNIE ROBILY PUSH BACKI I OBLEWALI WODA. PRAWDA PO-JEBY? TYLE DLA WAS ZNACZA TE HASLA, KTORYMI RYJE SOBIE WYCIERACIE. MARTUSIA WLOSAK WYCZULONA NA LOS DZIKOW, MOZE TY ZAREGUJESZ? FRANEK STARCZEWSKI KUP SPIWOR I LEC IM POMOC.
OJ TO ZABOLI TECZOWYCH TALIBOW. BEDZIE WYCIE! (28 czerwca 2022 1:20)
STATYSTYKI MIEDZYNARODOWE DOTYCZACE PEDOFILII (ODSETEK WYSTEPOWANIA) W ODNIESIENIU DO GRUP SPOLECZNYCH/ZAWODOWYCH. LECIMY! LGBT - 46%, AKTORZY - 29%, TRENERZY PERSONALNI 17%, NAUCZYCIELE - 2%, INNE 5,8%. DUCHOWNI 0,2 %. SZOK??? JESZCZE NIE ZDZIWIONE PO-JEBY? TO BEDZIE LEPIEJ ZARAZ. OSETEK ARTYKULOPW W POSTKOMUSZYCH MEDIACH? DUCHOWNI 100%, INNE 0%. CAAAAAALLLLAAAA PRAWDA CAAAAALLLLLA DOBE. MASZ PRAWO WIEDZIEC LEMINGU HEHEHEHEHE. JAK TO MAWIA SEDZINA GERSDORF PO WYPADKU SMIERTELNYM NA AUTOSTRADZIE I UCIECZCE Z MIEJSCA WYPADKU, NO WIE PAN, NIE MAMY W ZWYCZAJU KLAMAC.
RUCH NARODOWY - A PO-JEBY JAK ZWYKLE ZDZIWIONE (28 czerwca 2022 0:55)
Cytuję użytkownika: buehehehe
Cytuję użytkownika: RUCH NARODOWY
Cytuję użytkownika: PREZYDENT TO DEBIL - POZWOLCIE IM MOWIC
NIE NO WOLE BLEDY ORTOGRAFICZNE POPELNIAC, NIZ ZACHOWAC SIE JAK BYDLO RADNI PO-JEBOW Z INOWROCLAWIA. ZNOW SZCZEKALI ZE KACZYNSKI PREZERWATYWY WYCOFA, COS O GOWNIE... TAKIE RATUSZOWE ELITKI PO-JEBOW. I TEN SZACUNEK I RECHOT DO LUDZI, DO KOBIET NAWET. PARTIA k***a MILOSCI. W PO SAMI DZENTELMENI JAK SIKORSKI. https://twitter.com/i/status/1541073589578997766 https://twitter.com/i/status/1541087412973101056
CZY NAPRAWDĘ TAK WIDAĆ, ŻE JESTEM ABSOLWENTEM RENOMOWANEJ UCZELNI (CZYLI DYCHY NA BIAŁYM KAMIENIU)?
nie gniewaj się, ale to dosyć czytelne, że jesteś niedorozwinięty, ale się nie przejmuj, z kaleki nikt się nie będzie przecież śmiał
NIE NO AKURAT WY KALEKI TO WIECIE JAK TRAKTOWAC, JAK HARTWIG SWOJEGO SYNA ZMUSZALA DO SPANIA NA BETONIE, BO TO NIE JEST POLITYCZNY PROTEST, A POTEM OSZUKALI MNIE MIALAM MIEC 3 MIEJSCE NA LISCIE PO. k***a WLASNE DZIECKO NIEPELNOSPRAWNE NA BETONIE ZMUSZALA DO SPANIA ZA 3 MIESJCE NA LISCIE PO. CZAICIE TE BRUDNE SZMATY? NIE ZAPOMNE TYCH SLOW BIEDNYCH DZIECIAKOW. MAMO JUZ PRZESTAN, DAJ SPOKOJ. Ch*j BLAGANIE DZIECKA DO NIEJ NIE DOCIERALO. ALE PARTIA PO-JEBOW JEST PO TO ABY DBAC O LEMINGOW, ZEBY LEMING MIAL DOBRZE BUEHEHEHE KTO TAKICH KRETYNOW HODUJE??? SAMI SIE RODZICIE? NA SERIO? MAM WATPLIWOSCI.
RUCH NARODOWY - A PO-JEBY JAK ZWYKLE ZDZIWIONE (28 czerwca 2022 0:44)
Cytuję użytkownika: RUCH NARODOWY
Cytuję użytkownika: PREZYDENT TO DEBIL - POZWOLCIE IM MOWIC
NIE NO WOLE BLEDY ORTOGRAFICZNE POPELNIAC, NIZ ZACHOWAC SIE JAK BYDLO RADNI PO-JEBOW Z INOWROCLAWIA. ZNOW SZCZEKALI ZE KACZYNSKI PREZERWATYWY WYCOFA, COS O GOWNIE... TAKIE RATUSZOWE ELITKI PO-JEBOW. I TEN SZACUNEK I RECHOT DO LUDZI, DO KOBIET NAWET. PARTIA k***a MILOSCI. W PO SAMI DZENTELMENI JAK SIKORSKI. https://twitter.com/i/status/1541073589578997766 https://twitter.com/i/status/1541087412973101056
CZY NAPRAWDĘ TAK WIDAĆ, ŻE JESTEM ABSOLWENTEM RENOMOWANEJ UCZELNI (CZYLI DYCHY NA BIAŁYM KAMIENIU)?
MARNA MOJA TYLKO IMITACJO. NIE ZNASZ POJECIA UCZELNIA. ZAPEWNIAM. UCZELNIA TO DLA CIEBIE PO 5 KLASACH PODSTAWOWKI TO COS POPROSTU NIEOSIAGALNEGO. I TAK TO ZOSTAWIE. KREC DUPKA BO JESTES k***a NIE DAMA HEHEHEHE. ZABIJ SWOJE DZIECKO, BO JESTES k***a LEWACKA NIE DAMA.
pati (27 czerwca 2022 22:04)
gadają że Romano nie buduje basenu a tu proszę na podzamczu będzie się można pluskać
buehehehe (27 czerwca 2022 21:54)
Cytuję użytkownika: RUCH NARODOWY
Cytuję użytkownika: PREZYDENT TO DEBIL - POZWOLCIE IM MOWIC
NIE NO WOLE BLEDY ORTOGRAFICZNE POPELNIAC, NIZ ZACHOWAC SIE JAK BYDLO RADNI PO-JEBOW Z INOWROCLAWIA. ZNOW SZCZEKALI ZE KACZYNSKI PREZERWATYWY WYCOFA, COS O GOWNIE... TAKIE RATUSZOWE ELITKI PO-JEBOW. I TEN SZACUNEK I RECHOT DO LUDZI, DO KOBIET NAWET. PARTIA k***a MILOSCI. W PO SAMI DZENTELMENI JAK SIKORSKI. https://twitter.com/i/status/1541073589578997766 https://twitter.com/i/status/1541087412973101056
CZY NAPRAWDĘ TAK WIDAĆ, ŻE JESTEM ABSOLWENTEM RENOMOWANEJ UCZELNI (CZYLI DYCHY NA BIAŁYM KAMIENIU)?
nie gniewaj się, ale to dosyć czytelne, że jesteś niedorozwinięty, ale się nie przejmuj, z kaleki nikt się nie będzie przecież śmiał
RUCH NARODOWY (27 czerwca 2022 21:48)
Cytuję użytkownika: PREZYDENT TO DEBIL - POZWOLCIE IM MOWIC
NIE NO WOLE BLEDY ORTOGRAFICZNE POPELNIAC, NIZ ZACHOWAC SIE JAK BYDLO RADNI PO-JEBOW Z INOWROCLAWIA. ZNOW SZCZEKALI ZE KACZYNSKI PREZERWATYWY WYCOFA, COS O GOWNIE... TAKIE RATUSZOWE ELITKI PO-JEBOW. I TEN SZACUNEK I RECHOT DO LUDZI, DO KOBIET NAWET. PARTIA k***a MILOSCI. W PO SAMI DZENTELMENI JAK SIKORSKI. https://twitter.com/i/status/1541073589578997766 https://twitter.com/i/status/1541087412973101056
CZY NAPRAWDĘ TAK WIDAĆ, ŻE JESTEM ABSOLWENTEM RENOMOWANEJ UCZELNI (CZYLI DYCHY NA BIAŁYM KAMIENIU)?
PREZYDENT TO DEBIL - POZWOLCIE IM MOWIC (27 czerwca 2022 16:20)
NIE NO WOLE BLEDY ORTOGRAFICZNE POPELNIAC, NIZ ZACHOWAC SIE JAK BYDLO RADNI PO-JEBOW Z INOWROCLAWIA. ZNOW SZCZEKALI ZE KACZYNSKI PREZERWATYWY WYCOFA, COS O GOWNIE... TAKIE RATUSZOWE ELITKI PO-JEBOW. I TEN SZACUNEK I RECHOT DO LUDZI, DO KOBIET NAWET. PARTIA k***a MILOSCI. W PO SAMI DZENTELMENI JAK SIKORSKI. https://twitter.com/i/status/1541073589578997766 https://twitter.com/i/status/1541087412973101056
Więcej komentarzy

Dodaj komentarz

fontanna  |   sciezka  |   walbrzych  |   podzamcze  |   postęp  |   prac  |  

Oficjalne uruchomienie fontanny na Podzamczu

Podzamcze: Budowa skateparku ma rozpocząć się w tym roku

Podzamcze: Wyburzą szkołę nr 21. W tym roku będzie projekt nowego...

Wałbrzych 24 aktualności


Wałbrzych 24 to wiodący portal informacyjny w mieście i regionie. Najważniejsze są dla nas informacje z Wałbrzycha, ale również piszemy o tym, co dzieje się w sąsiednich gminach takich jak  Świdnica, Boguszów - Gorce, Mieroszów, Szczawno Zdrój, Świebodzice, Głuszyca, czy Walim. Oprócz przekazywanych przez Wałbrzych 24 wiadomości, znajdziesz tu również wiele fotogalerii, rozmowy z zaproszonymi gośćmi, publicystykę czy informacje o wydarzeniach, imprezach i koncertach, które odbywają się w mieście czy okolicy.

Na stronie głównej Wałbrzych 24 znajdziecie aktualności czyli najnowsze informacje z miasta, jednak zachęcamy też do zaglądanie do innych kategorii - rozrywki, sportu, 112 czy do zakładki Po Sąsiedzku, gdzie znajdziecie wiadomości z okolicznych gmin.

Uprościliśmy też nawigację strony, by była bardziej intuicyjna, co ma ułatwić czytelnikom znalezienie szukanych informacji i jeszcze sprawniejsze poruszanie się po naszej stronie.

Wałbrzych najnowsze wiadomości


Często najnowsze wiadomości Wałbrzych tworzone są wspólnie z Wami - naszymi czytelnikami, za co serdecznie dziękujemy. Zachęcamy do przesyłania do nas informacji i zdjęć na adres: redakcja@walbrzych24.com.

Dzięki takiej współpracy jesteśmy w stanie szybko reagować i przekazywać Wam najnowsze informacje, pisać o realnych problemach miasta i mieszkańców. Zachęcamy też do śledzenia naszych social mediów - Facebook Wałbrzych 24, Facebook Telewizja Wałbrzych i kont na Instagramie.

Zachęcamy też do komentowania bieżących informacji z Wałbrzycha i okolic. Pod artykułami macie możliwość wyrażenia własnej opinii w komentarzach do czego gorąco zachęcamy.

Rozwiń
Do góry
Ta strona korzysta z ciasteczek aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie.
Zaakceptuj Zamknij