Menu

Jest szansa na termy w Głuszycy. Potrzebny jest 2,5 kilometrowy odwiert

Głuszyca może się stać wielką atrakcją turystyczną. By tak się stało trzeba wykonać kosztowny odwiert. Może on potwierdzić występowanie wód termalnych. Na jakim etapie jest procedura jego wykonania?

Jest szansa na termy w Głuszycy. Potrzebny jest 2,5 kilometrowy odwiert
- Gmina Głuszyca od kilku lat jest na etapie odwiertu próbnego w zakresie geotermii. Jesteśmy po przeprowadzonych badaniach nieinwazyjnych w zakresie możliwości pozyskania wód geotermalnych na styku dwóch płyt tektonicznych. Na bazie tych badań skonstruowaliśmy projekt wniosku do Narodowego Funduszu Ochrony Środowiska i Wód Gruntowych w Warszawie. - mówi burmistrz Głuszycy, Roman Głód. 
 
Wniosek o pozyskanie 15 mln zł na odwiert został pozytywnie oceniony.
 
- Są to pieniądze, które powinny w 100% pokryć koszt, związany z odwiertem. Dzisiaj jesteśmy praktycznie po przetargu na wyłonienie inżyniera kontraktu, z którym będziemy pracować nad wyłonieniem firmy, która zacznie wiercić otwór. - mówi burmistrz Głuszycy, Roman Głód. 
 
Otwór będzie miał głębokość 2,5km. Będzie pierwszym, tak głębokim odwiertem na terenie Powiatu Wałbrzyskiego. 
 
- Po tym odwiercie będzie można powiedzieć, czy mamy zasoby wód geotermalnych.- mówi burmistrz Głuszycy, Roman Głód. 
 
 
W pierwszej kolejności wody mają służyć ogrzaniu mieszkań i budynków użyteczności publicznej. W drugiej kolejności miałby zostać zainstalowany generator prądu do produkcji energii potrzebnej do zasilania pomp, które miałyby współpracować z siecią ciepłowniczą. 
 
- Gdy wyniki będą zadowalające, potrzebny będzie drugi odwiert. Rozmawiamy z Narodowym Funduszem Ochrony Środowiska i z Polską Geotermią, aby powstała spółka celowa, która przejmie zasadnicze prace związane z tym drugim odwiertem, jak i przygotowaniem magistrali ciepłociągowej na terenie Gminy Głuszyca. - mówi burmistrz Głuszycy, Roman Głód. 
 
red
foto: ilustracyjne
redakcja@walbrzych24.com

 

Komentarze

Do Ch*ja z PISdy (7 października 2022 11:43)
Cytuję użytkownika: Jerzy Jacek Pilchowski
Cytuję użytkownika: Do Ch*ja z PISdy
Cytuję użytkownika: Jerzy Jacek Pilchowski
Cytuję użytkownika: kolo
Cytuję użytkownika: Jerzy Jacek Pilchowski
Cytuję użytkownika: kolo
Cytuję użytkownika: Jerzy Jacek Pilchowski
Cytuję użytkownika: kolo
Cytuję użytkownika: Jerzy Jacek Pilchowski
Cytuję użytkownika: kolo
Cytuję użytkownika: Jerzy Jacek Pilchowski
Cytuję użytkownika: kolega z Wajdy
Cytuję użytkownika: Jerzy Jacek Pilchowski
Cytuję użytkownika: kolo
Cytuję użytkownika: Jerzy Jacek Pilchowski
Cytuję użytkownika: Kolo
Cytuję użytkownika: Jerzy Jacek Pilchowski
Cytuję użytkownika: analityk medyczny
to może tamten lokalny "geniusz" i JEGO PRACODAWCY !!! MIESZKAŃCY GMINY GŁUSZYCA !!! powinniście pomyśleć w pierwszej kolejności o ogrzewaniu mieszkań i budynków miejskich tą wodą termalną, a jak temperatura będzie odpowiednio wysoka, to może i elektrownia geotermalna tak jak na Islandii
Chyba jednak nie wolno myśleć szerzej w sprawie geotermii. Mogło by to spowodować, że więcej ludzi patrzyło by przychylnym wzrokiem na ojca Rydzyka. Odnotowali byśmy wtedy straty w ludziach gdyż spowodowało by to wzrost ataków serca w środowiskach lewicowo-liberalnych.
Hahahaha, dobre panie Dupa! A nie to chodziło w tych termach sukienkowej wyzyskiwacza, ze po prostu maja zbyt niska temperaturę na ogrzewanie?
Nie. Mają zbyt niską temperaturę do produkcji energii elektryczne. Do ogrzewania domów jest w sam raz - i już spora duża miasta z tego korzysta. Można to sprawdzić i jeżeli ktoś to zrobi to będzie pan głupio wyglądał.
Mysle, ze pan, panie Dupo, musi sobie odkurzyc wiadomosci na temat term Rydzyka, bo jak na razie to pan, panie DUPO glupio wyglada. Elektycznosc? Nigdzie nie bylo o tym slowa! No prosze powiedziec ile to domow jest juz ogrzewanych przez te termy rydzyka - sluchamy!
Dużo.
czyli jeden..... dla ciebie katopatolu dom rydzyka to dużo, dla mnie NIC
Pan naprawdę myśli, że kłamanie wam pomaga.
Padaj jeden konkret odnosnie term Rydzyka: ktore domy, ktore ulice sa ogrzewane przez te termy?
Czyli uważa pan, że totalni i Żydzi są tak głupi, że nie są w stanie sami sprawdzić jaka jest prawda?
Ja sprawdzilem, ale widac, ze pan Dupa nie umie a teraz probuje sie slizgac jak wegorz. Przestan sie paprac w swoim gownie i odpowiedz na proste pytanie: ktore domy sa ogrzewane przez termy Rydzyka kurzy mozdzku.
Przykro mi ale nic nie poradzę na to, że nie radzi pan sobie z wyszukiwarką Google.
Jak k***a dziecko z przedszkola, gdybys umial na to pytanie odpowiedziec to bys ani chwili z odpowiedzia nie czekal. Problem w tym, ze z ta geotermia Rydzyka jest jak z raportem Maciarewicza: juz prawie jest, za chwilke, jeszcze troche.... ale pieniedzy juz ni ma!
Jeszcze bardziej mi przykro. Rozmowa z kimś kto jest raczej prymitywny jest bardzo trudna. Tacy ludzie zadają bowiem najchętniej "rzucają mięsem" i zadają prymitywne pytania. Zdrowie życzę.
To nie zaczynaj wypisywac glupot debilu i jeszcze ciagnac te wpisy przez wiecznosc. A teraz sie jeszcze obrazil i zabral zabawki na inne podworko, myslisz, ze tam ci nikt nie wytknie twojej watpliwej inteligencji?
Brawo ja! Udało mi się, choć trochę, nauczyć pana kultury osobistej czyli tego, że nie należy "rzucać mięsem".
Nic ci sie nie udalo debilu oprocz udowodnienia swiatu swojego braku wiedzy.
Przyznaję. Nie znam się na psychiatrii.
hahahahahaha... tak wlasnie wyglada rozmowa z debilem Jerzy Jacek Pilchowski
Jerzy Jacek Pilchowski (6 października 2022 21:48)
Cytuję użytkownika: Do Ch*ja z PISdy
Cytuję użytkownika: Jerzy Jacek Pilchowski
Cytuję użytkownika: kolo
Cytuję użytkownika: Jerzy Jacek Pilchowski
Cytuję użytkownika: kolo
Cytuję użytkownika: Jerzy Jacek Pilchowski
Cytuję użytkownika: kolo
Cytuję użytkownika: Jerzy Jacek Pilchowski
Cytuję użytkownika: kolo
Cytuję użytkownika: Jerzy Jacek Pilchowski
Cytuję użytkownika: kolega z Wajdy
Cytuję użytkownika: Jerzy Jacek Pilchowski
Cytuję użytkownika: kolo
Cytuję użytkownika: Jerzy Jacek Pilchowski
Cytuję użytkownika: Kolo
Cytuję użytkownika: Jerzy Jacek Pilchowski
Cytuję użytkownika: analityk medyczny
to może tamten lokalny "geniusz" i JEGO PRACODAWCY !!! MIESZKAŃCY GMINY GŁUSZYCA !!! powinniście pomyśleć w pierwszej kolejności o ogrzewaniu mieszkań i budynków miejskich tą wodą termalną, a jak temperatura będzie odpowiednio wysoka, to może i elektrownia geotermalna tak jak na Islandii
Chyba jednak nie wolno myśleć szerzej w sprawie geotermii. Mogło by to spowodować, że więcej ludzi patrzyło by przychylnym wzrokiem na ojca Rydzyka. Odnotowali byśmy wtedy straty w ludziach gdyż spowodowało by to wzrost ataków serca w środowiskach lewicowo-liberalnych.
Hahahaha, dobre panie Dupa! A nie to chodziło w tych termach sukienkowej wyzyskiwacza, ze po prostu maja zbyt niska temperaturę na ogrzewanie?
Nie. Mają zbyt niską temperaturę do produkcji energii elektryczne. Do ogrzewania domów jest w sam raz - i już spora duża miasta z tego korzysta. Można to sprawdzić i jeżeli ktoś to zrobi to będzie pan głupio wyglądał.
Mysle, ze pan, panie Dupo, musi sobie odkurzyc wiadomosci na temat term Rydzyka, bo jak na razie to pan, panie DUPO glupio wyglada. Elektycznosc? Nigdzie nie bylo o tym slowa! No prosze powiedziec ile to domow jest juz ogrzewanych przez te termy rydzyka - sluchamy!
Dużo.
czyli jeden..... dla ciebie katopatolu dom rydzyka to dużo, dla mnie NIC
Pan naprawdę myśli, że kłamanie wam pomaga.
Padaj jeden konkret odnosnie term Rydzyka: ktore domy, ktore ulice sa ogrzewane przez te termy?
Czyli uważa pan, że totalni i Żydzi są tak głupi, że nie są w stanie sami sprawdzić jaka jest prawda?
Ja sprawdzilem, ale widac, ze pan Dupa nie umie a teraz probuje sie slizgac jak wegorz. Przestan sie paprac w swoim gownie i odpowiedz na proste pytanie: ktore domy sa ogrzewane przez termy Rydzyka kurzy mozdzku.
Przykro mi ale nic nie poradzę na to, że nie radzi pan sobie z wyszukiwarką Google.
Jak k***a dziecko z przedszkola, gdybys umial na to pytanie odpowiedziec to bys ani chwili z odpowiedzia nie czekal. Problem w tym, ze z ta geotermia Rydzyka jest jak z raportem Maciarewicza: juz prawie jest, za chwilke, jeszcze troche.... ale pieniedzy juz ni ma!
Jeszcze bardziej mi przykro. Rozmowa z kimś kto jest raczej prymitywny jest bardzo trudna. Tacy ludzie zadają bowiem najchętniej "rzucają mięsem" i zadają prymitywne pytania. Zdrowie życzę.
To nie zaczynaj wypisywac glupot debilu i jeszcze ciagnac te wpisy przez wiecznosc. A teraz sie jeszcze obrazil i zabral zabawki na inne podworko, myslisz, ze tam ci nikt nie wytknie twojej watpliwej inteligencji?
Brawo ja! Udało mi się, choć trochę, nauczyć pana kultury osobistej czyli tego, że nie należy "rzucać mięsem".
Nic ci sie nie udalo debilu oprocz udowodnienia swiatu swojego braku wiedzy.
Przyznaję. Nie znam się na psychiatrii.
PIS kradnie i kłamie (6 października 2022 12:50)
Cytuję użytkownika: PREZYDENT TO DEBIL
CO ZYD ROBI W RAMACH SWOICH OBOWIAZKOW? JAK DBA O TO BY DOSTARCZYC MIESZKANCOM WALBRZYCHA WEGIEL? TO NIE ZADANIE ZYDA I SAMORZADU? PO-JEBY TO SMIERDZACE LENIE, MYSLA ZE IM SIE NALEZY. NALEZY IM SIE LISC NA OTRZEWIENIE I ZA OPIERDALANIE SIE. BO TO OBOWIAZEK GMINY! USTAWA O SMORZADZIE GMINNYM: Art. 7. 1. Zaspokajanie zbiorowych potrzeb wspólnoty należy do zadań własnych gminy. W szczególności zadania własne obejmują sprawy: (3)...zaopatrzenia w energię elektryczną i cieplną oraz gaz. ZATEM CO ZYD ROBI ZEBY ZAOPATRZYC MIESZKANCOW I SZKOLY W WEGIEL? ODPOWIEDZILI NA APEL O DYSTRYBUCJE WEGLA Z KOPALNII? CZY SIEDZA SMIERDZACE LENIE Z ZALOZONYMI REKAMI I PATRZA NA TO JAK LEMINGI BEDA MARZLY? JAKOS W MIASTACH PIS NIE MA PROBLEMU Z WEGLEM.
... wlasnie o tym pisalem, sowiecka propaganda w akcji. Sasin wymyslil sobie jak sie pozbyc klopotu, a potem debile wyklejaja na forach klamstwa. Nieudolny rzad calkem dobrze sobie radzi w dziedzinie propagandy. Ponapychali sobie kieszenie a teraz kaza tym na dole posprzatac po sobie. Jest po prostu super, na pewno lepiej niz w 2015. Brawo!
PREZYDENT TO DEBIL (6 października 2022 12:08)
CO ZYD ROBI W RAMACH SWOICH OBOWIAZKOW? JAK DBA O TO BY DOSTARCZYC MIESZKANCOM WALBRZYCHA WEGIEL? TO NIE ZADANIE ZYDA I SAMORZADU? PO-JEBY TO SMIERDZACE LENIE, MYSLA ZE IM SIE NALEZY. NALEZY IM SIE LISC NA OTRZEWIENIE I ZA OPIERDALANIE SIE. BO TO OBOWIAZEK GMINY! USTAWA O SMORZADZIE GMINNYM: Art. 7. 1. Zaspokajanie zbiorowych potrzeb wspólnoty należy do zadań własnych gminy. W szczególności zadania własne obejmują sprawy: (3)...zaopatrzenia w energię elektryczną i cieplną oraz gaz. ZATEM CO ZYD ROBI ZEBY ZAOPATRZYC MIESZKANCOW I SZKOLY W WEGIEL? ODPOWIEDZILI NA APEL O DYSTRYBUCJE WEGLA Z KOPALNII? CZY SIEDZA SMIERDZACE LENIE Z ZALOZONYMI REKAMI I PATRZA NA TO JAK LEMINGI BEDA MARZLY? JAKOS W MIASTACH PIS NIE MA PROBLEMU Z WEGLEM.
RUCH NARODOWY - PISDA Z ZAWODU (6 października 2022 11:34)
Cytuję użytkownika: RUCH NARODOWY - A PO-JEBY JAK ZWYKLE ZDZIWIONE
Cytuję użytkownika: RUCH NARODOWY - PISDA Z ZAWODU
Cytuję użytkownika: RUCH NARODOWY - A PO-JEBY JAK ZWYKLE ZDZIWIONE
Cytuję użytkownika: WYRAZY WSPÓŁCZUCIA
Cytuję użytkownika: RUCH NARODOWY - A PO-JEBY JAK ZWYKLE ZDZIWIONE
Cytuję użytkownika: RUCH NARODOWY - PISDA Z ZAWODU
Cytuję użytkownika: RUCH NARODOWY - A PO-JEBY JAK ZWYKLE ZDZIWIONE
Cytuję użytkownika: RUCH NARODOWY - PISDA Z ZAWODU
Cytuję użytkownika: RUCH NARODOWY - A PO-JEBY JAK ZWYKLE ZDZIWIONE
Cytuję użytkownika: PIS kradnie i kłamie
Cytuję użytkownika: RUCH NARODOWY - A PO-JEBY JAK ZWYKLE ZDZIWIONE
Cytuję użytkownika: Zniewolona Prokuratura
Cytuję użytkownika: WOLNE k***a SADY? CZY WOLNE k***a ZARTY Z POLAKOW?
Cytuję użytkownika: PREZYDENT TO DEBIL (5 października 2022 7:34)
ZARAZ GLUSZYCA BEDZIE WIEKSZA ATRAKCJA TURYSTYCZNA. JUZ MIESZKANCY WALBRZYCHA CENIA WALBRZYCH ZA GORY, LASY, BLISKO SZCZAWNO I GRANICE Z CZECHAMI. ARAZ ZACZNA CHWALIC ALBRZYCH ZA GLUSZYCE HEHEHE. EFEKLT 3 KADENCJI ZYDA NA STOLKU PREZYDENCKIM. ALE WYJDA RATUSZOWE RURY I POWIEDZA ZE WIDZA JAK WALBRZYCH SIE ZMIENIA, ZE KILKA LAT NIE BYL I WIELE SIE ZMIENILO NA LEPSZE. WIELE, WIELE, WIELE. ALE CO k***a TO NIKT NIE WIE., AZ TYL, ZE GLUSZYCA PRZESCIGA WALBRZYCH HEHEHE. ZE NIBY DROGI. k***a ZASKOCZE PO-JEBOW, W GLUSZYCY TEZ DROGI REMONTUJA,. NIC NADZWYCZAJNEGO PO-JEBY. ALE JAK PO-JEB KRUCZKOWSKI LEMINGOM ZANIZYL OCZEKIWANIA, TO POTEM ZAPIERDALAJA ZA MISKA RYZU I SIE Z NIEJ CIESZA. JEDNAK SLOWA MORAWIECKIEGO BYLY PRAWDZIWE.
TYMCZASEM KASTA Z PLAKATOW SZLEMEJA ODWDZIECZA SIE PARTII PO-JEBOW. ADAMOWICZ UNIEWINNIA W SPRAWIE ZATAJANIA DOCHODOW. PONAD 100 TYS WPLYWOW Z NIENAEGO ZRODLA. ZEZNANIA ADAMOWICZ SA SPRZECZNE, KLAMLIWE. A MIMO TO SAD UZNAL TAK. SKORO PROKURATURA NIE UDOWODNILA Z JAKIEGO ZRODLA MA KASE ADAMOWICZKA, TO ZNACZY ZE BYC JMOZE SA LEGALNE. k***a MAC HEHEHEHE. NIEWINNA. WOLNE k***a SADY? CZY WOLNE ZARTY ZE SPRAWIEDLIWOSCI I Z POLAKOW? SWIECZKI W DLON PO-JEBY I BRONIC KASTY NA MROZIE.
Ziobro wszechmocny. Jak prokuratura zastępuje sądy: https://www.polityka.pl/tygodnikpolityka/kraj/2113983,1,ziobro-wszechmocny-jak-prokuratura-zastepuje-sady.read
TRZEBA MROZIC DOTACJE DLA WAŁBRZYCHA, ZAGLODZIC PO-JEBOW, NO CHYBA ZE POPRAWNIE ZAGLOSUJA I WYBIORA, TO KASE ODMROZIMY. WIDZIALES PO-JEBUSOIE KIEDYS ABY PROKURATURA KOGOS SKAZALA? WIEC JAK ZASTEPUJE SADY TU RURO. W POLSCE TYLKO ZYDOWKSA KASTA LAMIE TROJPODZIAL WLADZY. MAMY NA TO FAKTY I DOWODY. 1. PROBUJA TWORZYC NOWE RPAWO, CHCA MIEC WALDZE NAD AKCEPTACJA PRAWA, USTAW, CHCA DECYDOWAC TO PRAWO JEST OK, A TO NIE JEST OK. A TWORZY PRAWO SEJM, NIE KASTA, KASTA TYLKO STOSUJE TO CO WYTWORZY SEJM. GDY KASTW WCHODZI W KOMPETENCJE SEJMU, TO LAMIOE TROJPODZIAL WLADZY. 2. KASTA PROBOWALA JUZ NIEJEDNOKROTNIE KONTROLOWAC, OGRANICZAC, CZY TEZ WSADZAC W RAMY CZASOWE I WARUNKLOWAC MOZLIWOSC KORZYSTANIA PREZYDENTA RP ZE SWOICH PREROGATYW. WIADOMO PREZYDENT MA AKT LASKI, JAKO SWOJA PREROGATYWE, ABOLICJE INDYWIDUALNA, ALE KASTA CHCIALA MU DYKTOWAC KIEDY I JAK MOZE Z NIEJ KORZYSTAC. SZOK. LAMAINIE TROJPODZIALU WLADZY. 3. KASTA PROBOPWALA OGRANICZYC PREROGATYWE PREZYDENCKA DO WYBIERANIA SEDZIOW. KWICZELI, ZE PREZYDENT JEST NOTARIUSZEM, NIE MA NIC DO GADANIA, MUSI PRZYJAC SEDZIEGO TK, TEGO KTOREGO MU WSKAZA INNI. A GOWNO PRAWDA. PREZYDENT MOZE PYRZJAC SLUBOWANIE, NIE PRZYJAC, NADAC UPRAWNIENIA LUB NIE. WEDLE WLASNEJ WOLI, A NIE KASTY. 4. KASTA LAMIE TREZ PRAWO, GDY UZURPUJE SOBIE PRAWO DO OCENY KONSTYTUCYJNEJ USTAW, CZY TEZ ZGODNOSCI Z PRAWEM UE. LAMIA KONSTYTUCJE, TE KOGNICJE NALEZA TYLKO I WYLACZNIE DO POLSKIEGO TK. 5. KASTA ZLAMALA KONSTYTUCJE, GDY NIBY STWIERDZILA WBREW 3 PWYROKOM TK, ZA KADENCJI 3 ROZNYCH PREZESOW TK, ZE PRAWO UE JEST NAD POLSKA KONSTYTUCJA. JEBANE SPRZEDAWCZYKI I ZDRAJCY. MUSIAL PROSTOWAC TO POLSKI TK. 6. KASTA POMIJAJAC WYROKI TK I ZAPISY POLSKIEJ KONSTYTUCJI DOKONUJE DELIKTU KONSTYTUCYJNEGO. NA ZBITY PYSK. 7. KASTA LZE JAK BURA SUKA, ZE SEDZIOW DO KRS MUSZA WYBIERAC SEDZIOWIE, BO NIBY TAK KONSTYTUCJA NAKAZUJE. GOWNO PRAWDA. NIE NAKAZUJE, WRECZ PISZE WPROST, ZE ZASADY WYBORU CZLONKOW OKRESLA USTAWA. A O USTAWIE DECYDUJE SEJM WIEKSZOSCIA GLOSOW. WIEC JAK KLAMCA POSLKIEGO SPOCZENSTWA MOZE BYC SEDZIA?
o! pseudo walbrzyszan sie odezwal.... PISowski faszysta, zklamany propagandysta putinowski, smierdzace wymiociny ziobrowskiej Solidarnej Polski
WSKAZ KLAMSTWO, UDOWODNIJ ZE JEST INACZEJ, ALBO WYPIERDALAJ. PROSTE
90% co piszesz to zaklamana propaganda, 9% to bluzgi a co do 1% to czasami cos ci sie uda prawdziwego powiedzic ty PISowski psychopato. Ty juz nawet sam nie wiesz nie umiesz odroznic klamstwa od prawdy - PIS ci sie wyproznil do glowy a ty pozniej to wysrywasz na fora, gdzie i tak tego nikt nie czyta
NIE BEDE SIE POWTARZAL. ZARZUCASZ KLAMSTWO A NIE POTRAFISZ UDOWODNIC, TYPOWA PO-JEBANA MENDA SPOLECZNA. NIE WYKONALES ZADANIA, WIEC WYPIERDALAJ.
Alez ciagle sie powtarzasz szmato PISdowska, dokladnie pod kazdym artykulem az do znudzenia po 100 razy, wiec jak cos to ty wypierdalaj. Checsz udowadniac to udowodnij, ze to co piszesz to prawda, zaklamany sprzedawczyku.
A TY JEST JAK PUSTY LEB, WIESZ CO BEDZIE NA EGZAMINIE A I TAK k***a NIE PRZYGOTOWAWĄNY DO ODPOWIEDZI JESTES. NIBY ZA KAZDYM RAZEM WKLEJAM TO SAMO, A TY ZA KAZDYM RAZEM ZARZUCASZ MI KLAMSTWO, I JAK PUSTY LEB NIE POTRAFISZ JEGO WSKAZAC I UDOWODNIC ZE JEST INACZEJ. NO k***a GENIUSZ. TY BYS POSZEDL NA MATURE Z GOTOWCEM I BYS BLAZNIE OBLAL HEHEHE. k***a CO JA MOWIE, JAKA MATURA!!!
a po "dziesiątce" na białym i to z taką debilką panią od polskiego to miałeś problem z maturą, nie? i ziemniaki dla dzików też zrobiły swoje.....
NO WLASNIE UDOWODNIC SWOJA TEZE, CZY ZARZUCANE KLAMSTWO TO PROBLEM, LEPIEJ p*****lIC O ZIEMNIAKACH, MIRABELKACH I MISKACH RYZU. INTELEKTUALSCI PARTII PO-JEBOW. ELYTA BUEHEHEHE. TAK PO-JEBUSIE, ARGUMENT ZIEMNIAKI I MASZ RACJE. KLAMALEM NA TEMAT KASTY, BO ZIEMNIAKI. CO ZA k***a BETON BUEHEHEHEHEHE, ON WYBORY CHCE WYGRAC BUEHEHEHE. WSROD NEANDERTALCZYKOW BYSCIE NIE WYGRALI. CHOC ROZUMIEM TA INSPIRACJE ZIEMNIAKAMI. W KONCU PO-JEBY W WALBRZYCHU KUPOWALI GLOSY WYBORCZE ZA WORKI ZIEMNIAKOW BUEHEHEHE. ELYTA, ROMEK, k***a, NIE BADZ SKAPY JAK ZYD DAJ SWOJEJ ZYWEJ GUMCE PODWYZKE. ULITUJ SIE NAD NIM, CHLOP ROBI Z SIEBIE BLAZNA 24 NA DOBE,
A ty co k***a myslisz? Ze jak zastrasz internet tymi swoimi wyklejankami to juz nagle staniesz sie wiarygodnym zrodlem wiedzy? Wyszkolony w sowieckiej szkole dezinformacji tylko siejesz nienawisc i zamet. Kazesz wszystkim naookolo udowadniac swoje tezy jak ci nie pasuja a myslisz, ze ciebie to nie tyczy? k***a bajkopiszarz! Poprzyj swoje wypociny odpowiednimi linkami, i nie, linki do twiterow, zwlaszcza Januszka, nie sa wiarygodnym zrodlem informacji. A jesli nie, klamczuchu to wypierdalaj stad bucu PISdowski!
NO k***a EUREKA. KAZA PEDALOWI UDOWDNIAC SWOJE TEZY., JAKA KAZDA SWOJA UDOWADNIAM I POPIERAM PRZYKLADAMI. TAK SIE DBA O WIARYGODNOSC. A NIE p*****lENIE SMIECI JAK TY CZY TUSK, BYLE TYLKO BLOTEM PRZECIWNIKA OBRZUCIC., A MOZE SIE COS PRZYKELI. TO METODU k***w ZDRAJCOW WROGOW OJCZYZNY, JAK NA PRZYKLAD BYL TAKIM URBAN. JEZELI ZARZUCASZ KLAMSTWO I NIE POTRAFISZ UDOWODNIC, TO JESTES ZWYKLA PIZDA NIC NIE WARTA. TO PORSTE. NIE OBURZAJ SIE. TAK JESTR SWIAT STWORZONY. ZE JEZELI SIE KOMUS ZARZUCA KLAMSTWO, TO TRZEBA UDOWODNIC. JEZELI SIE OPLUWA BEZPODSTAWNEI, TO TRACI SIE ZEBY k***wKO. TY PAJACUJESZ TYLKO DLATEGO BO CHRONI CIE MONITOR. JESTES ZWYKLA DZIWKA WYCHOWANA NA OWSIKOWY ODPAD. ROBTA CO CHCETA, NIE STETY DZIWKO PELNA HEMOROIDOW W RYJU, NIE TAK SWIAT WYGLADA. WIEC CIEPRISZ I JEDYNE CO MOZE MALA KUZYDOWSKA TIROWKO TO ZGRZYTAC ZEBAMI, ZE SIE WYMAGA OD CIEBIE PRAWDY, DOWODOW, I NIE POZWALA CI SIE ROBIC k***w Z POLAKOW. k***a BEZ ZASAD JESTES TY, CO CI WALSNIE UDOWODNILEM., WRACAJ DO BSZCZEKIWANIA MIESZKANCOW. ZYD KAZAL Z RATUSZA. OPLUWAJ I ZAMIATAJ WALKI ZYDA POD DYWAN, BO CI SMYCZ SKROCI BUEHEHEHEHE.
Sowiecki propagandysta w akcji: patrz wyzej
Do Chuja z PISdy (6 października 2022 11:28)
Cytuję użytkownika: Jerzy Jacek Pilchowski
Cytuję użytkownika: kolo
Cytuję użytkownika: Jerzy Jacek Pilchowski
Cytuję użytkownika: kolo
Cytuję użytkownika: Jerzy Jacek Pilchowski
Cytuję użytkownika: kolo
Cytuję użytkownika: Jerzy Jacek Pilchowski
Cytuję użytkownika: kolo
Cytuję użytkownika: Jerzy Jacek Pilchowski
Cytuję użytkownika: kolega z Wajdy
Cytuję użytkownika: Jerzy Jacek Pilchowski
Cytuję użytkownika: kolo
Cytuję użytkownika: Jerzy Jacek Pilchowski
Cytuję użytkownika: Kolo
Cytuję użytkownika: Jerzy Jacek Pilchowski
Cytuję użytkownika: analityk medyczny
to może tamten lokalny "geniusz" i JEGO PRACODAWCY !!! MIESZKAŃCY GMINY GŁUSZYCA !!! powinniście pomyśleć w pierwszej kolejności o ogrzewaniu mieszkań i budynków miejskich tą wodą termalną, a jak temperatura będzie odpowiednio wysoka, to może i elektrownia geotermalna tak jak na Islandii
Chyba jednak nie wolno myśleć szerzej w sprawie geotermii. Mogło by to spowodować, że więcej ludzi patrzyło by przychylnym wzrokiem na ojca Rydzyka. Odnotowali byśmy wtedy straty w ludziach gdyż spowodowało by to wzrost ataków serca w środowiskach lewicowo-liberalnych.
Hahahaha, dobre panie Dupa! A nie to chodziło w tych termach sukienkowej wyzyskiwacza, ze po prostu maja zbyt niska temperaturę na ogrzewanie?
Nie. Mają zbyt niską temperaturę do produkcji energii elektryczne. Do ogrzewania domów jest w sam raz - i już spora duża miasta z tego korzysta. Można to sprawdzić i jeżeli ktoś to zrobi to będzie pan głupio wyglądał.
Mysle, ze pan, panie Dupo, musi sobie odkurzyc wiadomosci na temat term Rydzyka, bo jak na razie to pan, panie DUPO glupio wyglada. Elektycznosc? Nigdzie nie bylo o tym slowa! No prosze powiedziec ile to domow jest juz ogrzewanych przez te termy rydzyka - sluchamy!
Dużo.
czyli jeden..... dla ciebie katopatolu dom rydzyka to dużo, dla mnie NIC
Pan naprawdę myśli, że kłamanie wam pomaga.
Padaj jeden konkret odnosnie term Rydzyka: ktore domy, ktore ulice sa ogrzewane przez te termy?
Czyli uważa pan, że totalni i Żydzi są tak głupi, że nie są w stanie sami sprawdzić jaka jest prawda?
Ja sprawdzilem, ale widac, ze pan Dupa nie umie a teraz probuje sie slizgac jak wegorz. Przestan sie paprac w swoim gownie i odpowiedz na proste pytanie: ktore domy sa ogrzewane przez termy Rydzyka kurzy mozdzku.
Przykro mi ale nic nie poradzę na to, że nie radzi pan sobie z wyszukiwarką Google.
Jak k***a dziecko z przedszkola, gdybys umial na to pytanie odpowiedziec to bys ani chwili z odpowiedzia nie czekal. Problem w tym, ze z ta geotermia Rydzyka jest jak z raportem Maciarewicza: juz prawie jest, za chwilke, jeszcze troche.... ale pieniedzy juz ni ma!
Jeszcze bardziej mi przykro. Rozmowa z kimś kto jest raczej prymitywny jest bardzo trudna. Tacy ludzie zadają bowiem najchętniej "rzucają mięsem" i zadają prymitywne pytania. Zdrowie życzę.
To nie zaczynaj wypisywac glupot debilu i jeszcze ciagnac te wpisy przez wiecznosc. A teraz sie jeszcze obrazil i zabral zabawki na inne podworko, myslisz, ze tam ci nikt nie wytknie twojej watpliwej inteligencji?
Brawo ja! Udało mi się, choć trochę, nauczyć pana kultury osobistej czyli tego, że nie należy "rzucać mięsem".
Nic ci sie nie udalo debilu oprocz udowodnienia swiatu swojego braku wiedzy.
Jerzy Jacek Pilchowski (6 października 2022 11:20)
Cytuję użytkownika: kolo
Cytuję użytkownika: Jerzy Jacek Pilchowski
Cytuję użytkownika: kolo
Cytuję użytkownika: Jerzy Jacek Pilchowski
Cytuję użytkownika: kolo
Cytuję użytkownika: Jerzy Jacek Pilchowski
Cytuję użytkownika: kolo
Cytuję użytkownika: Jerzy Jacek Pilchowski
Cytuję użytkownika: kolega z Wajdy
Cytuję użytkownika: Jerzy Jacek Pilchowski
Cytuję użytkownika: kolo
Cytuję użytkownika: Jerzy Jacek Pilchowski
Cytuję użytkownika: Kolo
Cytuję użytkownika: Jerzy Jacek Pilchowski
Cytuję użytkownika: analityk medyczny
to może tamten lokalny "geniusz" i JEGO PRACODAWCY !!! MIESZKAŃCY GMINY GŁUSZYCA !!! powinniście pomyśleć w pierwszej kolejności o ogrzewaniu mieszkań i budynków miejskich tą wodą termalną, a jak temperatura będzie odpowiednio wysoka, to może i elektrownia geotermalna tak jak na Islandii
Chyba jednak nie wolno myśleć szerzej w sprawie geotermii. Mogło by to spowodować, że więcej ludzi patrzyło by przychylnym wzrokiem na ojca Rydzyka. Odnotowali byśmy wtedy straty w ludziach gdyż spowodowało by to wzrost ataków serca w środowiskach lewicowo-liberalnych.
Hahahaha, dobre panie Dupa! A nie to chodziło w tych termach sukienkowej wyzyskiwacza, ze po prostu maja zbyt niska temperaturę na ogrzewanie?
Nie. Mają zbyt niską temperaturę do produkcji energii elektryczne. Do ogrzewania domów jest w sam raz - i już spora duża miasta z tego korzysta. Można to sprawdzić i jeżeli ktoś to zrobi to będzie pan głupio wyglądał.
Mysle, ze pan, panie Dupo, musi sobie odkurzyc wiadomosci na temat term Rydzyka, bo jak na razie to pan, panie DUPO glupio wyglada. Elektycznosc? Nigdzie nie bylo o tym slowa! No prosze powiedziec ile to domow jest juz ogrzewanych przez te termy rydzyka - sluchamy!
Dużo.
czyli jeden..... dla ciebie katopatolu dom rydzyka to dużo, dla mnie NIC
Pan naprawdę myśli, że kłamanie wam pomaga.
Padaj jeden konkret odnosnie term Rydzyka: ktore domy, ktore ulice sa ogrzewane przez te termy?
Czyli uważa pan, że totalni i Żydzi są tak głupi, że nie są w stanie sami sprawdzić jaka jest prawda?
Ja sprawdzilem, ale widac, ze pan Dupa nie umie a teraz probuje sie slizgac jak wegorz. Przestan sie paprac w swoim gownie i odpowiedz na proste pytanie: ktore domy sa ogrzewane przez termy Rydzyka kurzy mozdzku.
Przykro mi ale nic nie poradzę na to, że nie radzi pan sobie z wyszukiwarką Google.
Jak k***a dziecko z przedszkola, gdybys umial na to pytanie odpowiedziec to bys ani chwili z odpowiedzia nie czekal. Problem w tym, ze z ta geotermia Rydzyka jest jak z raportem Maciarewicza: juz prawie jest, za chwilke, jeszcze troche.... ale pieniedzy juz ni ma!
Jeszcze bardziej mi przykro. Rozmowa z kimś kto jest raczej prymitywny jest bardzo trudna. Tacy ludzie zadają bowiem najchętniej "rzucają mięsem" i zadają prymitywne pytania. Zdrowie życzę.
To nie zaczynaj wypisywac glupot debilu i jeszcze ciagnac te wpisy przez wiecznosc. A teraz sie jeszcze obrazil i zabral zabawki na inne podworko, myslisz, ze tam ci nikt nie wytknie twojej watpliwej inteligencji?
Brawo ja! Udało mi się, choć trochę, nauczyć pana kultury osobistej czyli tego, że nie należy "rzucać mięsem".
PARTIA PO JEST JAK RTEC - PRACA ZA SEKS (6 października 2022 10:07)
Cytuję użytkownika: PARTIA PO JEST JAK RTEC - PRACA ZA SEKS
PAMIETACIE PEDOFILA Z WIOSKI DLA DZIECI W CZERWONEJ WARSZAWCE, CO SPONSOROWAL GO RATUSZ WARSZAWSKI? JAK POTEM USUWALI FOTKI TRZASKOWSKIEGO Z PEDOFILEM? TO TERAZ MAMY KOLEJNEGO! TO TEN TYPEK JEST OSKARZONY O GWALT Z BRONIA W REKU? https://www.youtube.com/watch?v=Hs5qP6HhF2M GOSC MA SPORO FOTEK Z CAMPUS NIEMCY 2, RAZEM Z TRZASKOWSKIM TAM SIE BAWIL.
TE ZYDOWSKIE PSY, CO MNIE TU OBSZCZEKUJA TYLKO, BY WALKI PO-JEBOW I ZYDA POD DYWAN ZAMIATAC TO TEZ Z OPCJI PRACA ZA SEKS. PRZECIEZ NIE DLATEGO ZE INTELIGNTNE TO COS JEST BUEHEHEHEHE. SIE k***a PRAWIE POPLAKALY TIROWKI, BO WYMAGAJA OD NICH PRAWDY I UDOWADNIANIA KLAMSTW. A TU TIROWKA PRZYSZL;A PRACA ZA SEKS, PRZYSPAWANA DO LANCUCHA I DO PODBIURKA, MYSLALA ZE PRZYCHODZI TU JAK NA SWOJE. ZE CO POWIE, TO BEDZIE SWIETE. SIE k***wKA ZDZIWILA. ZA MALO DUPY DAJESZ, WIEC ZA MALO WPARTII JESZCZE ZNACZYSZ. ZOBACZ JAK WYGLADAJA POSLANKI ZIEMI WALBRZYSKIEJ. ZOBACZ NA RYJE JAKI PRZEBIEG MAJA. TY MUSISZ ROBIC TYLKO ZA TIROWKE NA FORACH. ZOBCZ NA RYJ TW STOKROTKA. ZEBY BYC KIMS WIECEJ MUSIALBYS JEZDZIC NA RZADOWEJ TYLNEJ KANAPIE URBANA JAK MONISIA OLEJNIK. TY MASZ PRACE JAK TROLLICA NA FORACH, BO POLYKASZ SPERTME TYLKO MALUTKIEGO ZYDKA W KOSCIELE PARTII PO, NIE OBURZAJ SIE, TYLKO UZYJ DUPY I MORDY, JESLI CHESZ BYC KIMS WIECEJ. W PARTII PO-JEBOW DOCENIAJA PRACA ZA SEKS. MOE DZIECKO DAJ DO MASTURBACJI LATARNIKOW LGBT. TEZ CI MOZE POMOC W KARIERZE. W KONCU DZIECKO TO UDREKA PO-JBEY CO? POSTARAJ SIE SWOIM CIALEM, BEDZIESZ MIAL ZE MNA SPOKOJ JAK POPRACUJESZ. ZOBACZ NA JACHIRKE. NIE TRZEBA BYC MADRYM W PO BY BYC KIMS. STAC CIE NA WIECEJ. PRACA ZA SEKS.
RUCH NARODOWY - A PO-JEBY JAK ZWYKLE ZDZIWIONE (6 października 2022 9:59)
Cytuję użytkownika: RUCH NARODOWY - PISDA Z ZAWODU
Cytuję użytkownika: RUCH NARODOWY - A PO-JEBY JAK ZWYKLE ZDZIWIONE
Cytuję użytkownika: WYRAZY WSPÓŁCZUCIA
Cytuję użytkownika: RUCH NARODOWY - A PO-JEBY JAK ZWYKLE ZDZIWIONE
Cytuję użytkownika: RUCH NARODOWY - PISDA Z ZAWODU
Cytuję użytkownika: RUCH NARODOWY - A PO-JEBY JAK ZWYKLE ZDZIWIONE
Cytuję użytkownika: RUCH NARODOWY - PISDA Z ZAWODU
Cytuję użytkownika: RUCH NARODOWY - A PO-JEBY JAK ZWYKLE ZDZIWIONE
Cytuję użytkownika: PIS kradnie i kłamie
Cytuję użytkownika: RUCH NARODOWY - A PO-JEBY JAK ZWYKLE ZDZIWIONE
Cytuję użytkownika: Zniewolona Prokuratura
Cytuję użytkownika: WOLNE k***a SADY? CZY WOLNE k***a ZARTY Z POLAKOW?
Cytuję użytkownika: PREZYDENT TO DEBIL (5 października 2022 7:34)
ZARAZ GLUSZYCA BEDZIE WIEKSZA ATRAKCJA TURYSTYCZNA. JUZ MIESZKANCY WALBRZYCHA CENIA WALBRZYCH ZA GORY, LASY, BLISKO SZCZAWNO I GRANICE Z CZECHAMI. ARAZ ZACZNA CHWALIC ALBRZYCH ZA GLUSZYCE HEHEHE. EFEKLT 3 KADENCJI ZYDA NA STOLKU PREZYDENCKIM. ALE WYJDA RATUSZOWE RURY I POWIEDZA ZE WIDZA JAK WALBRZYCH SIE ZMIENIA, ZE KILKA LAT NIE BYL I WIELE SIE ZMIENILO NA LEPSZE. WIELE, WIELE, WIELE. ALE CO k***a TO NIKT NIE WIE., AZ TYL, ZE GLUSZYCA PRZESCIGA WALBRZYCH HEHEHE. ZE NIBY DROGI. k***a ZASKOCZE PO-JEBOW, W GLUSZYCY TEZ DROGI REMONTUJA,. NIC NADZWYCZAJNEGO PO-JEBY. ALE JAK PO-JEB KRUCZKOWSKI LEMINGOM ZANIZYL OCZEKIWANIA, TO POTEM ZAPIERDALAJA ZA MISKA RYZU I SIE Z NIEJ CIESZA. JEDNAK SLOWA MORAWIECKIEGO BYLY PRAWDZIWE.
TYMCZASEM KASTA Z PLAKATOW SZLEMEJA ODWDZIECZA SIE PARTII PO-JEBOW. ADAMOWICZ UNIEWINNIA W SPRAWIE ZATAJANIA DOCHODOW. PONAD 100 TYS WPLYWOW Z NIENAEGO ZRODLA. ZEZNANIA ADAMOWICZ SA SPRZECZNE, KLAMLIWE. A MIMO TO SAD UZNAL TAK. SKORO PROKURATURA NIE UDOWODNILA Z JAKIEGO ZRODLA MA KASE ADAMOWICZKA, TO ZNACZY ZE BYC JMOZE SA LEGALNE. k***a MAC HEHEHEHE. NIEWINNA. WOLNE k***a SADY? CZY WOLNE ZARTY ZE SPRAWIEDLIWOSCI I Z POLAKOW? SWIECZKI W DLON PO-JEBY I BRONIC KASTY NA MROZIE.
Ziobro wszechmocny. Jak prokuratura zastępuje sądy: https://www.polityka.pl/tygodnikpolityka/kraj/2113983,1,ziobro-wszechmocny-jak-prokuratura-zastepuje-sady.read
TRZEBA MROZIC DOTACJE DLA WAŁBRZYCHA, ZAGLODZIC PO-JEBOW, NO CHYBA ZE POPRAWNIE ZAGLOSUJA I WYBIORA, TO KASE ODMROZIMY. WIDZIALES PO-JEBUSOIE KIEDYS ABY PROKURATURA KOGOS SKAZALA? WIEC JAK ZASTEPUJE SADY TU RURO. W POLSCE TYLKO ZYDOWKSA KASTA LAMIE TROJPODZIAL WLADZY. MAMY NA TO FAKTY I DOWODY. 1. PROBUJA TWORZYC NOWE RPAWO, CHCA MIEC WALDZE NAD AKCEPTACJA PRAWA, USTAW, CHCA DECYDOWAC TO PRAWO JEST OK, A TO NIE JEST OK. A TWORZY PRAWO SEJM, NIE KASTA, KASTA TYLKO STOSUJE TO CO WYTWORZY SEJM. GDY KASTW WCHODZI W KOMPETENCJE SEJMU, TO LAMIOE TROJPODZIAL WLADZY. 2. KASTA PROBOWALA JUZ NIEJEDNOKROTNIE KONTROLOWAC, OGRANICZAC, CZY TEZ WSADZAC W RAMY CZASOWE I WARUNKLOWAC MOZLIWOSC KORZYSTANIA PREZYDENTA RP ZE SWOICH PREROGATYW. WIADOMO PREZYDENT MA AKT LASKI, JAKO SWOJA PREROGATYWE, ABOLICJE INDYWIDUALNA, ALE KASTA CHCIALA MU DYKTOWAC KIEDY I JAK MOZE Z NIEJ KORZYSTAC. SZOK. LAMAINIE TROJPODZIALU WLADZY. 3. KASTA PROBOPWALA OGRANICZYC PREROGATYWE PREZYDENCKA DO WYBIERANIA SEDZIOW. KWICZELI, ZE PREZYDENT JEST NOTARIUSZEM, NIE MA NIC DO GADANIA, MUSI PRZYJAC SEDZIEGO TK, TEGO KTOREGO MU WSKAZA INNI. A GOWNO PRAWDA. PREZYDENT MOZE PYRZJAC SLUBOWANIE, NIE PRZYJAC, NADAC UPRAWNIENIA LUB NIE. WEDLE WLASNEJ WOLI, A NIE KASTY. 4. KASTA LAMIE TREZ PRAWO, GDY UZURPUJE SOBIE PRAWO DO OCENY KONSTYTUCYJNEJ USTAW, CZY TEZ ZGODNOSCI Z PRAWEM UE. LAMIA KONSTYTUCJE, TE KOGNICJE NALEZA TYLKO I WYLACZNIE DO POLSKIEGO TK. 5. KASTA ZLAMALA KONSTYTUCJE, GDY NIBY STWIERDZILA WBREW 3 PWYROKOM TK, ZA KADENCJI 3 ROZNYCH PREZESOW TK, ZE PRAWO UE JEST NAD POLSKA KONSTYTUCJA. JEBANE SPRZEDAWCZYKI I ZDRAJCY. MUSIAL PROSTOWAC TO POLSKI TK. 6. KASTA POMIJAJAC WYROKI TK I ZAPISY POLSKIEJ KONSTYTUCJI DOKONUJE DELIKTU KONSTYTUCYJNEGO. NA ZBITY PYSK. 7. KASTA LZE JAK BURA SUKA, ZE SEDZIOW DO KRS MUSZA WYBIERAC SEDZIOWIE, BO NIBY TAK KONSTYTUCJA NAKAZUJE. GOWNO PRAWDA. NIE NAKAZUJE, WRECZ PISZE WPROST, ZE ZASADY WYBORU CZLONKOW OKRESLA USTAWA. A O USTAWIE DECYDUJE SEJM WIEKSZOSCIA GLOSOW. WIEC JAK KLAMCA POSLKIEGO SPOCZENSTWA MOZE BYC SEDZIA?
o! pseudo walbrzyszan sie odezwal.... PISowski faszysta, zklamany propagandysta putinowski, smierdzace wymiociny ziobrowskiej Solidarnej Polski
WSKAZ KLAMSTWO, UDOWODNIJ ZE JEST INACZEJ, ALBO WYPIERDALAJ. PROSTE
90% co piszesz to zaklamana propaganda, 9% to bluzgi a co do 1% to czasami cos ci sie uda prawdziwego powiedzic ty PISowski psychopato. Ty juz nawet sam nie wiesz nie umiesz odroznic klamstwa od prawdy - PIS ci sie wyproznil do glowy a ty pozniej to wysrywasz na fora, gdzie i tak tego nikt nie czyta
NIE BEDE SIE POWTARZAL. ZARZUCASZ KLAMSTWO A NIE POTRAFISZ UDOWODNIC, TYPOWA PO-JEBANA MENDA SPOLECZNA. NIE WYKONALES ZADANIA, WIEC WYPIERDALAJ.
Alez ciagle sie powtarzasz szmato PISdowska, dokladnie pod kazdym artykulem az do znudzenia po 100 razy, wiec jak cos to ty wypierdalaj. Checsz udowadniac to udowodnij, ze to co piszesz to prawda, zaklamany sprzedawczyku.
A TY JEST JAK PUSTY LEB, WIESZ CO BEDZIE NA EGZAMINIE A I TAK k***a NIE PRZYGOTOWAWĄNY DO ODPOWIEDZI JESTES. NIBY ZA KAZDYM RAZEM WKLEJAM TO SAMO, A TY ZA KAZDYM RAZEM ZARZUCASZ MI KLAMSTWO, I JAK PUSTY LEB NIE POTRAFISZ JEGO WSKAZAC I UDOWODNIC ZE JEST INACZEJ. NO k***a GENIUSZ. TY BYS POSZEDL NA MATURE Z GOTOWCEM I BYS BLAZNIE OBLAL HEHEHE. k***a CO JA MOWIE, JAKA MATURA!!!
a po "dziesiątce" na białym i to z taką debilką panią od polskiego to miałeś problem z maturą, nie? i ziemniaki dla dzików też zrobiły swoje.....
NO WLASNIE UDOWODNIC SWOJA TEZE, CZY ZARZUCANE KLAMSTWO TO PROBLEM, LEPIEJ p*****lIC O ZIEMNIAKACH, MIRABELKACH I MISKACH RYZU. INTELEKTUALSCI PARTII PO-JEBOW. ELYTA BUEHEHEHE. TAK PO-JEBUSIE, ARGUMENT ZIEMNIAKI I MASZ RACJE. KLAMALEM NA TEMAT KASTY, BO ZIEMNIAKI. CO ZA k***a BETON BUEHEHEHEHEHE, ON WYBORY CHCE WYGRAC BUEHEHEHE. WSROD NEANDERTALCZYKOW BYSCIE NIE WYGRALI. CHOC ROZUMIEM TA INSPIRACJE ZIEMNIAKAMI. W KONCU PO-JEBY W WALBRZYCHU KUPOWALI GLOSY WYBORCZE ZA WORKI ZIEMNIAKOW BUEHEHEHE. ELYTA, ROMEK, k***a, NIE BADZ SKAPY JAK ZYD DAJ SWOJEJ ZYWEJ GUMCE PODWYZKE. ULITUJ SIE NAD NIM, CHLOP ROBI Z SIEBIE BLAZNA 24 NA DOBE,
A ty co k***a myslisz? Ze jak zastrasz internet tymi swoimi wyklejankami to juz nagle staniesz sie wiarygodnym zrodlem wiedzy? Wyszkolony w sowieckiej szkole dezinformacji tylko siejesz nienawisc i zamet. Kazesz wszystkim naookolo udowadniac swoje tezy jak ci nie pasuja a myslisz, ze ciebie to nie tyczy? k***a bajkopiszarz! Poprzyj swoje wypociny odpowiednimi linkami, i nie, linki do twiterow, zwlaszcza Januszka, nie sa wiarygodnym zrodlem informacji. A jesli nie, klamczuchu to wypierdalaj stad bucu PISdowski!
NO k***a EUREKA. KAZA PEDALOWI UDOWDNIAC SWOJE TEZY., JAKA KAZDA SWOJA UDOWADNIAM I POPIERAM PRZYKLADAMI. TAK SIE DBA O WIARYGODNOSC. A NIE p*****lENIE SMIECI JAK TY CZY TUSK, BYLE TYLKO BLOTEM PRZECIWNIKA OBRZUCIC., A MOZE SIE COS PRZYKELI. TO METODU k***w ZDRAJCOW WROGOW OJCZYZNY, JAK NA PRZYKLAD BYL TAKIM URBAN. JEZELI ZARZUCASZ KLAMSTWO I NIE POTRAFISZ UDOWODNIC, TO JESTES ZWYKLA PIZDA NIC NIE WARTA. TO PORSTE. NIE OBURZAJ SIE. TAK JESTR SWIAT STWORZONY. ZE JEZELI SIE KOMUS ZARZUCA KLAMSTWO, TO TRZEBA UDOWODNIC. JEZELI SIE OPLUWA BEZPODSTAWNEI, TO TRACI SIE ZEBY k***wKO. TY PAJACUJESZ TYLKO DLATEGO BO CHRONI CIE MONITOR. JESTES ZWYKLA DZIWKA WYCHOWANA NA OWSIKOWY ODPAD. ROBTA CO CHCETA, NIE STETY DZIWKO PELNA HEMOROIDOW W RYJU, NIE TAK SWIAT WYGLADA. WIEC CIEPRISZ I JEDYNE CO MOZE MALA KUZYDOWSKA TIROWKO TO ZGRZYTAC ZEBAMI, ZE SIE WYMAGA OD CIEBIE PRAWDY, DOWODOW, I NIE POZWALA CI SIE ROBIC k***w Z POLAKOW. k***a BEZ ZASAD JESTES TY, CO CI WALSNIE UDOWODNILEM., WRACAJ DO BSZCZEKIWANIA MIESZKANCOW. ZYD KAZAL Z RATUSZA. OPLUWAJ I ZAMIATAJ WALKI ZYDA POD DYWAN, BO CI SMYCZ SKROCI BUEHEHEHEHE.
PARTIA PO JEST JAK RTEC - PRACA ZA SEKS (6 października 2022 9:52)
PAMIETACIE PEDOFILA Z WIOSKI DLA DZIECI W CZERWONEJ WARSZAWCE, CO SPONSOROWAL GO RATUSZ WARSZAWSKI? JAK POTEM USUWALI FOTKI TRZASKOWSKIEGO Z PEDOFILEM? TO TERAZ MAMY KOLEJNEGO! TO TEN TYPEK JEST OSKARZONY O GWALT Z BRONIA W REKU? https://www.youtube.com/watch?v=Hs5qP6HhF2M GOSC MA SPORO FOTEK Z CAMPUS NIEMCY 2, RAZEM Z TRZASKOWSKIM TAM SIE BAWIL.
Więcej komentarzy

Dodaj komentarz

wody  |   termalne  |   pieniadze  |   odwiert  |   gmina  |   gluszyca  |   atrakcje  |   turystyka  |   ekologia  |   woda  |   po sasiedzku  |  

Wałbrzych: Większość wniosków o dodatek węglowy zrealizowane

Zbiórka dla Tymka - brakuje ponad 600 tys zł

Część Starej Kopalni będzie trwałą ruiną

Wałbrzych 24 aktualności


Wałbrzych 24 to wiodący portal informacyjny w mieście i regionie. Najważniejsze są dla nas informacje z Wałbrzycha, ale również piszemy o tym, co dzieje się w sąsiednich gminach takich jak  Świdnica, Boguszów - Gorce, Mieroszów, Szczawno Zdrój, Świebodzice, Głuszyca, czy Walim. Oprócz przekazywanych przez Wałbrzych 24 wiadomości, znajdziesz tu również wiele fotogalerii, rozmowy z zaproszonymi gośćmi, publicystykę czy informacje o wydarzeniach, imprezach i koncertach, które odbywają się w mieście czy okolicy.

Na stronie głównej Wałbrzych 24 znajdziecie aktualności czyli najnowsze informacje z miasta, jednak zachęcamy też do zaglądanie do innych kategorii - rozrywki, sportu, 112 czy do zakładki Po Sąsiedzku, gdzie znajdziecie wiadomości z okolicznych gmin.

Uprościliśmy też nawigację strony, by była bardziej intuicyjna, co ma ułatwić czytelnikom znalezienie szukanych informacji i jeszcze sprawniejsze poruszanie się po naszej stronie.

Wałbrzych najnowsze wiadomości


Często najnowsze wiadomości Wałbrzych tworzone są wspólnie z Wami - naszymi czytelnikami, za co serdecznie dziękujemy. Zachęcamy do przesyłania do nas informacji i zdjęć na adres: redakcja@walbrzych24.com.

Dzięki takiej współpracy jesteśmy w stanie szybko reagować i przekazywać Wam najnowsze informacje, pisać o realnych problemach miasta i mieszkańców. Zachęcamy też do śledzenia naszych social mediów - Facebook Wałbrzych 24, Facebook Telewizja Wałbrzych i kont na Instagramie.

Zachęcamy też do komentowania bieżących informacji z Wałbrzycha i okolic. Pod artykułami macie możliwość wyrażenia własnej opinii w komentarzach do czego gorąco zachęcamy.

Rozwiń
Do góry
Ta strona korzysta z ciasteczek aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie.
Zaakceptuj Zamknij