Menu

500 zł grzywny za kopanie w biedaszybach

500 złotych grzywny musi zapłacić mężczyzna, który nielegalnie wydobywał węgiel w Wałbrzychu. Przed wałbrzyskim Sądem Rejonowym zapadł wyrok. Jak się okazuje, nadal opłaca się kopać.


 

500 zł grzywny za kopanie w biedaszybach

Jak donosi Gazeta Wyborcza, kilka dni temu odbyło się pierwsze posiedzenie sądu w sprawie mężczyzny, który nielegalnie wydobywał węgiel. Biedaszybnik nie musiał nawet stawać przed sądem, otrzymał karę grzywny w wyroku nakazowym.

"Kopać węgiel" nadal się opłaca

Dziś tona węgla kosztuje 3 tysiące złotych, węgiel z biedaszybów jest połowę tańszy. Kara 500 złotych to zaledwie 300 kg węgla (6 worków).

Jak nas poinformował rzecznik wałbrzyskiej policji, komisarz Marcin Świeży, mundurowi zatrzymali we wrześniu 11 osób, które nielegalnie wydobywały węgiel. W październiku było to 6 osób, a w listopadzie zatrzymano 2 osoby.

Czytaj też:
Nielegalny węgiel i narkotyki
Ani węgla, ani pieniędzy...

opr. adm
foto: archiwum walbrzych24.com
redakcja@walbrzych24.com

 

Komentarze

Wojciech (11 grudnia 2022 20:40)
A może ma palić byle czym większy by mandat dostał przecież Prezes pozwolił :-))) no nie oponami ale one dają niezłą temperaturę na piecu
Wojtuś (10 grudnia 2022 21:30)
Cytuję użytkownika: xsdS
Cytuję użytkownika: ***** ***
Cytuję użytkownika: Maniuś
Jak mozna w XXI wieku w srodkowej europie na takie rzeczy pozwalac ???????????????????//
zapytaj kaczora
hahahaha za rudego tuska kopało pół wałbrzycha bezrobocie 28%
To łatwa robota nie jest każdy myśli że pójdzie i będzie leżał wegiel trzeba ciężko pracować żeby go wydobyć i uważać na bezpieczeństwo przed wszystkim,za to w ogóle nie powinni karać
ZNISZCZONY LUMP (10 grudnia 2022 9:20)
Cytuję użytkownika: Putin i Sprzymierzeńcy
Cytuję użytkownika: WULGARNE CHAMY Z PO ZNOW UDAJA KULTURKE?
Cytuję użytkownika: ***** *** WIELOKROTNIE
Cytuję użytkownika: Jaruś
Cytuję użytkownika: ***** ***
Cytuję użytkownika: Maniuś
Jak mozna w XXI wieku w srodkowej europie na takie rzeczy pozwalac ???????????????????//
zapytaj kaczora
Nie podoba się w Polsce, szparagi w Niemczech czekają.
A niby czemu, ktoś, komu się nie podoba w Polsce, ma s********ć do Niemiec? Bo kaczor powiedział, że tych, którzy są przeciwko niemu zniszczy? p*****lnij się w swój pisiorski, pusty łeb.
JEBAC PIS JEST OK, ZNISZCZYC WULGARNYCH LUMPOW RZUCAJACYCH KAMIENIAMI W JADACE AUTA, TO SKANDAL. ZNOW DELIKATNY PO-JEBANY SORT UBURZA SIE NA SRODKOWY PALUSZEK KOBIETY. UDERZ W STOL A NOZYCE SIE ODEZWA. OSOBISCIE CZEKAM NA TW STOKROTKE OLEJNIK W WSI24 I INNYCH PO-JEBANYCH CO BEDA ROBIC SOBIE FOTKI Z KARTKAMI 'JESTEM LUMP'. BUEHEHEHE JUZ DWA RAZY MNIE NIE ZAWIEDLI. 1. KARTECZKI Z NAPISEM GORSZY SORT. 2 ONANIZOWALI SOBIE I SWOIM DZIECIOM RYJE BANANMI I WRZUCALI DO SIECI, BY PEDOFILE MIALY FOTKI ICH DZIECI DO BRANDZLOWANIA. ELITY INTELEKTUALNE HEHEHE. CZEKAM NA KARTECZKI I SWEET FOCIE, Z HASLEM 'JESTEM LUMP' MOZNA DODAC, DO ZNISZCZENIA. A TERAZ OBURZONE PO-JEBANE DZIWKI, WRACAJCIE DO 8 GWAIZDKOWEGO JEBANIA W IMIE KULTURY I PORPAWNOSCI I WWARTOSCI EUROPEJSKICH. BUEHEHE CO ZA BANDA PO-JEBANEGO Ch*jA. WCZORAJ PISALEM, ZE RUSKI AGENT SIKORSKI SZYBKO IM SIE, ZNUDZI, ZE TVN WJEBAL ICH NA MINE. I SIE SPRAWDZILO, JUZ DZIWKI WYCOFUJA SIE Z OSKARZEN, A CENCKIEWICZ ZAPROPONOWAL RUSKIEMU AGENTOWI SIKORSKIEMU DEBATE NA JEGO ZIEMI W WSI24, Z REDAKTORAMI WSI24. I CO? SIKORSKI STCHORZYL JAK TUSK PRZED DEBATA Z MORAWIECKIM.
to co powyżej napisał subtelny, wcale nie używający przekleństw i wulgaryzmów, kochający wszystkich ludzi wokoło i wcale nie nawołujący dp przemocy wyznawca pisu.... oburzający się na "jebać pis", ale piszący z kolei o POjebach,, szczyt kultury i taktu, pojętny uczeń kaczora, który powiedział, że zniszczy ludzi, którzy są przeciwko niemu
'KLEPAC I NIE WDAWAC SIE W DYSKUSJE'JK NA FARMIE BREJZY. CZYLI TYPOWE DLA TUTEJSZYCH PO-JEBANYCH OBSRYWACZY. BOJA SIE DYSKUSJI, ZAWSZE p*****lA OBOK DYSKUSJI, NIE NA TEMAT, BYLE TYLKO KLEPAC. BO ZA GŁUPI SA I MAJA ZAKAZY DYSKUSJI. OPORNE NA FAKTY PRZYBLEDY. ZRESZTA ICH SZEFOSTWO WIE JAKIE TO GAMONIE, DLATEGO IM ZABRANIAJA HEHEHE. DEBIL, POZNA TERA GENEZA POWSTANIA SŁOWA PO-JEB. SKORO POLGŁÓWKI MAJA JEDYNY ARGUMENT JEBAC PIS, TO JAK ICH NIE NAZYWAC PO-JEBY? SKORO TYLKO O JEBANIU POTRAFIA. 0 PROGRAMU, ZERO DYSKUSJI BYLE JEBAC I KLEPAC, CZY TO NIE PO-JEBY? CIEZKO NAZWAC DEBILI INACZEJ. PRZECIEZ POZA JEBANIEM PIS, TE GLABY, ZA KTORYCH MYSLI WSI24, NIE POTRAFIA NIC INNEGO, A JESZCZE POTRAIFA, KLEPAC I NIE WDAWAC SIE W DYSKUSJE. CZY TO NIE PO-JEBY? JAK INACZEJ MOZNA NAZWAC TAKIE GOWNO? ZRESZTA SAMI PRZECZYTAJCIE, PO-JEB POROWNUJE SIE DO MNIE. A MA MNIE ZA FASZYSTE I NAZIOLA ITD ITD. I PO-JEBANY PISZE, JESTEM TAKI JAK TY? k***a, MYSLALEM, ZE WY EUROPEJCZYKI JESTESCIE,, Z LEPSZA KULTURA, OGLADA I INTELIGENCJA. A SAMI SIE DO NAZIOLI POROWNUJA. CZY TO NIE PO-JEB? NO COZ, NIECH SAM KAZDY SOBIE ODPOWIE. https://twitter.com/i/status/1594004046389678080
Księgowy (9 grudnia 2022 21:49)
No i z czego mu solidaruchy sciągną? Każą odsiedzieć 2 tygodnie i jeszcze dopłacą za utrzymanie aresztanta. Ten głupi reżim sam się pogrąży.
xsdS (9 grudnia 2022 21:09)
Cytuję użytkownika: ***** ***
Cytuję użytkownika: Maniuś
Jak mozna w XXI wieku w srodkowej europie na takie rzeczy pozwalac ???????????????????//
zapytaj kaczora
hahahaha za rudego tuska kopało pół wałbrzycha bezrobocie 28%
Putin i Sprzymierzeńcy (9 grudnia 2022 20:17)
Cytuję użytkownika: WULGARNE CHAMY Z PO ZNOW UDAJA KULTURKE?
Cytuję użytkownika: ***** *** WIELOKROTNIE
Cytuję użytkownika: Jaruś
Cytuję użytkownika: ***** ***
Cytuję użytkownika: Maniuś
Jak mozna w XXI wieku w srodkowej europie na takie rzeczy pozwalac ???????????????????//
zapytaj kaczora
Nie podoba się w Polsce, szparagi w Niemczech czekają.
A niby czemu, ktoś, komu się nie podoba w Polsce, ma s********ć do Niemiec? Bo kaczor powiedział, że tych, którzy są przeciwko niemu zniszczy? p*****lnij się w swój pisiorski, pusty łeb.
JEBAC PIS JEST OK, ZNISZCZYC WULGARNYCH LUMPOW RZUCAJACYCH KAMIENIAMI W JADACE AUTA, TO SKANDAL. ZNOW DELIKATNY PO-JEBANY SORT UBURZA SIE NA SRODKOWY PALUSZEK KOBIETY. UDERZ W STOL A NOZYCE SIE ODEZWA. OSOBISCIE CZEKAM NA TW STOKROTKE OLEJNIK W WSI24 I INNYCH PO-JEBANYCH CO BEDA ROBIC SOBIE FOTKI Z KARTKAMI 'JESTEM LUMP'. BUEHEHEHE JUZ DWA RAZY MNIE NIE ZAWIEDLI. 1. KARTECZKI Z NAPISEM GORSZY SORT. 2 ONANIZOWALI SOBIE I SWOIM DZIECIOM RYJE BANANMI I WRZUCALI DO SIECI, BY PEDOFILE MIALY FOTKI ICH DZIECI DO BRANDZLOWANIA. ELITY INTELEKTUALNE HEHEHE. CZEKAM NA KARTECZKI I SWEET FOCIE, Z HASLEM 'JESTEM LUMP' MOZNA DODAC, DO ZNISZCZENIA. A TERAZ OBURZONE PO-JEBANE DZIWKI, WRACAJCIE DO 8 GWAIZDKOWEGO JEBANIA W IMIE KULTURY I PORPAWNOSCI I WWARTOSCI EUROPEJSKICH. BUEHEHE CO ZA BANDA PO-JEBANEGO Ch*jA. WCZORAJ PISALEM, ZE RUSKI AGENT SIKORSKI SZYBKO IM SIE, ZNUDZI, ZE TVN WJEBAL ICH NA MINE. I SIE SPRAWDZILO, JUZ DZIWKI WYCOFUJA SIE Z OSKARZEN, A CENCKIEWICZ ZAPROPONOWAL RUSKIEMU AGENTOWI SIKORSKIEMU DEBATE NA JEGO ZIEMI W WSI24, Z REDAKTORAMI WSI24. I CO? SIKORSKI STCHORZYL JAK TUSK PRZED DEBATA Z MORAWIECKIM.
to co powyżej napisał subtelny, wcale nie używający przekleństw i wulgaryzmów, kochający wszystkich ludzi wokoło i wcale nie nawołujący dp przemocy wyznawca pisu.... oburzający się na "jebać pis", ale piszący z kolei o POjebach,, szczyt kultury i taktu, pojętny uczeń kaczora, który powiedział, że zniszczy ludzi, którzy są przeciwko niemu
WULGARNE CHAMY Z PO ZNOW UDAJA KULTURKE? (9 grudnia 2022 19:54)
Cytuję użytkownika: ***** *** WIELOKROTNIE
Cytuję użytkownika: Jaruś
Cytuję użytkownika: ***** ***
Cytuję użytkownika: Maniuś
Jak mozna w XXI wieku w srodkowej europie na takie rzeczy pozwalac ???????????????????//
zapytaj kaczora
Nie podoba się w Polsce, szparagi w Niemczech czekają.
A niby czemu, ktoś, komu się nie podoba w Polsce, ma s********ć do Niemiec? Bo kaczor powiedział, że tych, którzy są przeciwko niemu zniszczy? p*****lnij się w swój pisiorski, pusty łeb.
JEBAC PIS JEST OK, ZNISZCZYC WULGARNYCH LUMPOW RZUCAJACYCH KAMIENIAMI W JADACE AUTA, TO SKANDAL. ZNOW DELIKATNY PO-JEBANY SORT UBURZA SIE NA SRODKOWY PALUSZEK KOBIETY. UDERZ W STOL A NOZYCE SIE ODEZWA. OSOBISCIE CZEKAM NA TW STOKROTKE OLEJNIK W WSI24 I INNYCH PO-JEBANYCH CO BEDA ROBIC SOBIE FOTKI Z KARTKAMI 'JESTEM LUMP'. BUEHEHEHE JUZ DWA RAZY MNIE NIE ZAWIEDLI. 1. KARTECZKI Z NAPISEM GORSZY SORT. 2 ONANIZOWALI SOBIE I SWOIM DZIECIOM RYJE BANANMI I WRZUCALI DO SIECI, BY PEDOFILE MIALY FOTKI ICH DZIECI DO BRANDZLOWANIA. ELITY INTELEKTUALNE HEHEHE. CZEKAM NA KARTECZKI I SWEET FOCIE, Z HASLEM 'JESTEM LUMP' MOZNA DODAC, DO ZNISZCZENIA. A TERAZ OBURZONE PO-JEBANE DZIWKI, WRACAJCIE DO 8 GWAIZDKOWEGO JEBANIA W IMIE KULTURY I PORPAWNOSCI I WWARTOSCI EUROPEJSKICH. BUEHEHE CO ZA BANDA PO-JEBANEGO Ch*jA. WCZORAJ PISALEM, ZE RUSKI AGENT SIKORSKI SZYBKO IM SIE, ZNUDZI, ZE TVN WJEBAL ICH NA MINE. I SIE SPRAWDZILO, JUZ DZIWKI WYCOFUJA SIE Z OSKARZEN, A CENCKIEWICZ ZAPROPONOWAL RUSKIEMU AGENTOWI SIKORSKIEMU DEBATE NA JEGO ZIEMI W WSI24, Z REDAKTORAMI WSI24. I CO? SIKORSKI STCHORZYL JAK TUSK PRZED DEBATA Z MORAWIECKIM.
***** *** WIELOKROTNIE (9 grudnia 2022 15:53)
Cytuję użytkownika: Jaruś
Cytuję użytkownika: ***** ***
Cytuję użytkownika: Maniuś
Jak mozna w XXI wieku w srodkowej europie na takie rzeczy pozwalac ???????????????????//
zapytaj kaczora
Nie podoba się w Polsce, szparagi w Niemczech czekają.
A niby czemu, ktoś, komu się nie podoba w Polsce, ma s********ć do Niemiec? Bo kaczor powiedział, że tych, którzy są przeciwko niemu zniszczy? p*****lnij się w swój pisiorski, pusty łeb.
Kakaowy ministrant (9 grudnia 2022 15:07)
500 zł grzywny. A węgla sprzedał i sprzeda za kilka,kilkanaście tysięcy. Co za wyrok ;-)
Jaruś (9 grudnia 2022 14:56)
Cytuję użytkownika: ***** ***
Cytuję użytkownika: Maniuś
Jak mozna w XXI wieku w srodkowej europie na takie rzeczy pozwalac ???????????????????//
zapytaj kaczora
Nie podoba się w Polsce, szparagi w Niemczech czekają.
Więcej komentarzy

Dodaj komentarz

biedaszyby  |   węgiel  |  

Wałbrzyszanie nie chcą ''rządowego węgla'' ?

Złodziej węgla zatrzymany. Wpadł na własne życzenie

Małe zainteresowanie ''rządowym węglem''

Wałbrzych 24 aktualności


Wałbrzych 24 to wiodący portal informacyjny w mieście i regionie. Najważniejsze są dla nas informacje z Wałbrzycha, ale również piszemy o tym, co dzieje się w sąsiednich gminach takich jak  Świdnica, Boguszów - Gorce, Mieroszów, Szczawno Zdrój, Świebodzice, Głuszyca, czy Walim. Oprócz przekazywanych przez Wałbrzych 24 wiadomości, znajdziesz tu również wiele fotogalerii, rozmowy z zaproszonymi gośćmi, publicystykę czy informacje o wydarzeniach, imprezach i koncertach, które odbywają się w mieście czy okolicy.

Na stronie głównej Wałbrzych 24 znajdziecie aktualności czyli najnowsze informacje z miasta, jednak zachęcamy też do zaglądanie do innych kategorii - rozrywki, sportu, 112 czy do zakładki Po Sąsiedzku, gdzie znajdziecie wiadomości z okolicznych gmin.

Uprościliśmy też nawigację strony, by była bardziej intuicyjna, co ma ułatwić czytelnikom znalezienie szukanych informacji i jeszcze sprawniejsze poruszanie się po naszej stronie.

Wałbrzych najnowsze wiadomości


Często najnowsze wiadomości Wałbrzych tworzone są wspólnie z Wami - naszymi czytelnikami, za co serdecznie dziękujemy. Zachęcamy do przesyłania do nas informacji i zdjęć na adres: redakcja@walbrzych24.com.

Dzięki takiej współpracy jesteśmy w stanie szybko reagować i przekazywać Wam najnowsze informacje, pisać o realnych problemach miasta i mieszkańców. Zachęcamy też do śledzenia naszych social mediów - Facebook Wałbrzych 24, Facebook Telewizja Wałbrzych i kont na Instagramie.

Zachęcamy też do komentowania bieżących informacji z Wałbrzycha i okolic. Pod artykułami macie możliwość wyrażenia własnej opinii w komentarzach do czego gorąco zachęcamy.

Rozwiń
Do góry
Ta strona korzysta z ciasteczek aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie.
Zaakceptuj Zamknij