Menu

Wałbrzych: jeżdżą ''na czerwonym'' i nie zatrzymują się ''na stopie''

Co czwarty kierowca nie zatrzymał się "na stopie", co piętnasty przejechał na czerwonym świetle — to wyniki akcji "Stop — Czerwone" prowadzonej przez wałbrzyską policję. Sporo mandatów posypało się też za przejzad przez tory, gdy opuszczane są szlabany i jest czerwone światło.

 

Wałbrzych: jeżdżą ''na czerwonym'' i nie zatrzymują się ''na stopie''

Funkcjonariusze sprawdzali, czy kierowcy zatrzymują się przed znakiem STOP i czy nie przejeżdżają przez skrzyżowanie na czerwonym świetle. Niestety, wałbrzyscy kierowcy nie wypadają dobrze.

W środę wałbrzyska drogówka skontrolowała 108 kierowców i odnotowała 95 wykroczeń.

- Siedem z nich dotyczyło wjazdu za sygnalizator, kiedy jest to zabronione, a 24 naruszenia związane były z niestosowaniem przez kierujących do znaku B-20 [znak STOP — red.] - mówi komisarz Marcin Świeży z wałbrzyskiej policji.

Oznacza to, że prawie co czwarty kierowca zignorował znak STOP, a co piętnasty przejechał na czerwonym świetle.


- Za samo niestosowanie się do sygnalizatora funkcjonariusze mogą ukarać kierującego mandatem karnym w kwocie 500 złotych oraz nakładają 15 punktów karnych. - mówi komisarz Marcin Świeży.

Piesi, za przejście przez ulicę na czerwonym świetle zapłacą 200-złotowy mandat.

Z kolei za niezatrzymanie się przed znakiem STOP, policjant ukarze nas 300-złotowym mandatem, otrzymamy też 8 punktów karnych.


Przejazd przez tory - 2 tys. zł. mandatu

Sporo mandatów posypało się już za przejazd przez tory na ul. Żeromskiego, w momencie, gdy na sygnalizatorze jest czerwone światło i szlabany są opuszczane. W tym przypadku mandat wynosi aż 2 tysiące złotych. Przejazd na Żeromskiego jest monitorowany całą dobę, zamontowano tam kamery.

Tylko w okresie od stycznia do maja bieżącego roku, policjanci wystawili 300 mandatów. Od maja do końca lipca było ich już znacznie mniej — ponad 100, prawdopodobnie kierowcy zorientowali się, że są zainstalowane kamery, a 2 tysiące złotych "piechotą nie chodzą". Tu widać znaczną poprawę.

Mandaty dostają też piesi, głównie za ominięcie opuszczonego szlabanu i przejście przez tory.

 
 
adm
foto: Policja
redakcja@walbrzych24.com

Komentarze

Radek (22 października 2023 12:24)
Ludzie wyjeżdżajcie z tego miasta. Tu dużo kierowców nie dostatecznie uważnych. W Niemczech od października zeszłego roku minimalna pensja krajowa po przeliczeniu na polskie wynosi 9000 PLN bez potrąceń. Praca jest w różnych branżach. Uczcie się chociaż fundamentalnych podstaw języka. A nawet dla osób bez znajomości języka jest praca. Warto się nad tym zastanowić.
DJ2023 (20 października 2023 8:35)
Ale wszyscy co oddali komentarze pod tym artykułem jesteście tak z frustrowani że aż się w głowie nie mieści. A to taka prosta sprawa noga z gazu i przeszczeganie przepisów ruchu drogowego proste? proste.
Jacek (19 października 2023 20:58)
Cytuję użytkownika: ze skrajności w skrajność
Cytuję użytkownika: dsxxd
Cytuję użytkownika: ze skrajności w skrajność
Cytuję użytkownika: Placek
Cytuję użytkownika: ze skrajności w skrajność
Cytuję użytkownika: Jacek
Cytuję użytkownika: ze skrajności w skrajność
Cytuję użytkownika: Jacek
Gdyby Szełemej nie zlikwidował zegarów na sygnalizatorach problem by był mniejszy. Nie wiem co lepsze hamowanie na żółtym i ryzyko ,że nam ktoś skasuje auto z tyłu czy mandat i punkty.
Wiadc, ze jestes jednym z tych co jak widza zielone z daleka to noga na gas a zachowanie bezpieczenstwa na drugim planie. Na calym swiecie 3-kolorowa sygnalizacja swietlna dziala bez problemu tylko w Walbrzychu bez zegarow nikt nie umie jezdzic.
Mylisz się, jestem z tych co mu skasowali auto z tyłu.Plus uszkodzone kręgi szyjne.
To znaczy, ze zwolniles za pozno. Dobry kierowca powinien sie orientowac co sie dzieje przed nim i za nim - od tego sa zreszta lusterka. Jedna z glownych zasad poruszania sie na drogach jest zasada ograniczonego zaufania, o czym mnostwo kierowcow w pospiechu zapomina. Dla mnie najwazniejsze jest: trzymac odstep, zasada ograniczonego zaufania i dostosowac predkosc do warunkow atmosferycznych. Jezeli ktos ci siedzi na zderzaku (a Polacy niestety tak lubia) to w razie naglego hamowania na bank wyladuje na tym twoim zderzaku. Ja zwykle w takich sytuacjach zwalniam powoli i zmuszam osobe za mna do takiej samej reakcji - niech sobie trabi, moje zycie i moich pasazerow jest wazniejsze. Dodam, ze bezkolizyjnie jezdze od 30 lat po drogach polskich, europejskich wlacznie z Wielka Brytania i USA, jezdze autami osobowymi, vanami i minibusami. Nikt nigdy mi nie wjechal w zderzak.
Jeździsz, palcem po mapie ćwoku. Ten bandyta z bmw też jeździł bezkolizyjnie.
Hahahahaha, wiem trudno Polakom uwierzyc, ze jak ktos trzyma odstep, stosuje zasade ograniczonego zaufania, dostosowuje predkosc do warunkow atmosferycznych i sytuacji na drodze to ani nie powoduje wypadkow i tez ma o wiele mniej szans na bycie ofiara wypadku. Dodam jeszcze dba o to, zeby auto, ktore prowadzi bylo sprawne . Czy porownujesz bezpieczna, zrownowazona jazde do jazdy nowobogackich rajdowcow na polskich drogach? Co dokladnie dalo ci podstawe do myslenia, ze jestem jak "ten bandyta z bmw"? P.S. palcem tez jezdze po mapie, gdy planuje trase.
Misiaczku drogi. Typ z bmw to świetny przykład na to jak możesz sobie w dupę wsadzić swoje planowanie, rozwagę czy przestrzeganie przepisów. Gdybyś przejechał ułamek tego o czym pisałeś to wiedziałbyś o tym. Nawet super hiper refleks, umiejętności czy zadbane auto ci nie pomogą jak wjedzie w ciebie rozpędzony idiota jak będziesz czekał w korku czy na czerwonym świetle. Szerokości
Widze, ze doswiadczeni kierowcy sie tutaj odezwali. Czyli generalnie bezpieczna jazda w niczym nie pomaga. Pewnie macie racje i dlatego taki np "Jacek" ma skasowane auto z tyłu i uszkodzone kręgi szyjne, a "dsxxd" mowi, ze nie ma co planowac trasy ani przestrzegac przepisów, bo i tak "wjedzie w ciebie rozpędzony idiota jak będziesz czekał w korku czy na czerwonym świetle". A oprocz tego zasada a nie wyjatkiem sa "bandyci w bmw". Wyobrazni na drodze zycze, przestrzegania przepisow i bezpiecznej jazdy.
Ja nie napisałem, że bezpieczna jazda w niczym nie pomaga chodzi o to, że liczniki czasu na sygnalizatorach pomagają uniknąć niebezpiecznych sytuacji .
ze skrajności w skrajność (19 października 2023 20:21)
Cytuję użytkownika: dsxxd
Cytuję użytkownika: ze skrajności w skrajność
Cytuję użytkownika: Placek
Cytuję użytkownika: ze skrajności w skrajność
Cytuję użytkownika: Jacek
Cytuję użytkownika: ze skrajności w skrajność
Cytuję użytkownika: Jacek
Gdyby Szełemej nie zlikwidował zegarów na sygnalizatorach problem by był mniejszy. Nie wiem co lepsze hamowanie na żółtym i ryzyko ,że nam ktoś skasuje auto z tyłu czy mandat i punkty.
Wiadc, ze jestes jednym z tych co jak widza zielone z daleka to noga na gas a zachowanie bezpieczenstwa na drugim planie. Na calym swiecie 3-kolorowa sygnalizacja swietlna dziala bez problemu tylko w Walbrzychu bez zegarow nikt nie umie jezdzic.
Mylisz się, jestem z tych co mu skasowali auto z tyłu.Plus uszkodzone kręgi szyjne.
To znaczy, ze zwolniles za pozno. Dobry kierowca powinien sie orientowac co sie dzieje przed nim i za nim - od tego sa zreszta lusterka. Jedna z glownych zasad poruszania sie na drogach jest zasada ograniczonego zaufania, o czym mnostwo kierowcow w pospiechu zapomina. Dla mnie najwazniejsze jest: trzymac odstep, zasada ograniczonego zaufania i dostosowac predkosc do warunkow atmosferycznych. Jezeli ktos ci siedzi na zderzaku (a Polacy niestety tak lubia) to w razie naglego hamowania na bank wyladuje na tym twoim zderzaku. Ja zwykle w takich sytuacjach zwalniam powoli i zmuszam osobe za mna do takiej samej reakcji - niech sobie trabi, moje zycie i moich pasazerow jest wazniejsze. Dodam, ze bezkolizyjnie jezdze od 30 lat po drogach polskich, europejskich wlacznie z Wielka Brytania i USA, jezdze autami osobowymi, vanami i minibusami. Nikt nigdy mi nie wjechal w zderzak.
Jeździsz, palcem po mapie ćwoku. Ten bandyta z bmw też jeździł bezkolizyjnie.
Hahahahaha, wiem trudno Polakom uwierzyc, ze jak ktos trzyma odstep, stosuje zasade ograniczonego zaufania, dostosowuje predkosc do warunkow atmosferycznych i sytuacji na drodze to ani nie powoduje wypadkow i tez ma o wiele mniej szans na bycie ofiara wypadku. Dodam jeszcze dba o to, zeby auto, ktore prowadzi bylo sprawne . Czy porownujesz bezpieczna, zrownowazona jazde do jazdy nowobogackich rajdowcow na polskich drogach? Co dokladnie dalo ci podstawe do myslenia, ze jestem jak "ten bandyta z bmw"? P.S. palcem tez jezdze po mapie, gdy planuje trase.
Misiaczku drogi. Typ z bmw to świetny przykład na to jak możesz sobie w dupę wsadzić swoje planowanie, rozwagę czy przestrzeganie przepisów. Gdybyś przejechał ułamek tego o czym pisałeś to wiedziałbyś o tym. Nawet super hiper refleks, umiejętności czy zadbane auto ci nie pomogą jak wjedzie w ciebie rozpędzony idiota jak będziesz czekał w korku czy na czerwonym świetle. Szerokości
Widze, ze doswiadczeni kierowcy sie tutaj odezwali. Czyli generalnie bezpieczna jazda w niczym nie pomaga. Pewnie macie racje i dlatego taki np "Jacek" ma skasowane auto z tyłu i uszkodzone kręgi szyjne, a "dsxxd" mowi, ze nie ma co planowac trasy ani przestrzegac przepisów, bo i tak "wjedzie w ciebie rozpędzony idiota jak będziesz czekał w korku czy na czerwonym świetle". A oprocz tego zasada a nie wyjatkiem sa "bandyci w bmw". Wyobrazni na drodze zycze, przestrzegania przepisow i bezpiecznej jazdy.
Ojciec Tadeusz (19 października 2023 19:54)
A od kiedy dźygit zatrzymuje się na czerwonym świetle
Kakaowy ministrant (19 października 2023 18:21)
Pieszy na czerwonym 200 zł. Auto na czerwonym 500 zł I punkty. Sprawiedliwość.
dsxxd (19 października 2023 17:38)
Cytuję użytkownika: ze skrajności w skrajność
Cytuję użytkownika: Placek
Cytuję użytkownika: ze skrajności w skrajność
Cytuję użytkownika: Jacek
Cytuję użytkownika: ze skrajności w skrajność
Cytuję użytkownika: Jacek
Gdyby Szełemej nie zlikwidował zegarów na sygnalizatorach problem by był mniejszy. Nie wiem co lepsze hamowanie na żółtym i ryzyko ,że nam ktoś skasuje auto z tyłu czy mandat i punkty.
Wiadc, ze jestes jednym z tych co jak widza zielone z daleka to noga na gas a zachowanie bezpieczenstwa na drugim planie. Na calym swiecie 3-kolorowa sygnalizacja swietlna dziala bez problemu tylko w Walbrzychu bez zegarow nikt nie umie jezdzic.
Mylisz się, jestem z tych co mu skasowali auto z tyłu.Plus uszkodzone kręgi szyjne.
To znaczy, ze zwolniles za pozno. Dobry kierowca powinien sie orientowac co sie dzieje przed nim i za nim - od tego sa zreszta lusterka. Jedna z glownych zasad poruszania sie na drogach jest zasada ograniczonego zaufania, o czym mnostwo kierowcow w pospiechu zapomina. Dla mnie najwazniejsze jest: trzymac odstep, zasada ograniczonego zaufania i dostosowac predkosc do warunkow atmosferycznych. Jezeli ktos ci siedzi na zderzaku (a Polacy niestety tak lubia) to w razie naglego hamowania na bank wyladuje na tym twoim zderzaku. Ja zwykle w takich sytuacjach zwalniam powoli i zmuszam osobe za mna do takiej samej reakcji - niech sobie trabi, moje zycie i moich pasazerow jest wazniejsze. Dodam, ze bezkolizyjnie jezdze od 30 lat po drogach polskich, europejskich wlacznie z Wielka Brytania i USA, jezdze autami osobowymi, vanami i minibusami. Nikt nigdy mi nie wjechal w zderzak.
Jeździsz, palcem po mapie ćwoku. Ten bandyta z bmw też jeździł bezkolizyjnie.
Hahahahaha, wiem trudno Polakom uwierzyc, ze jak ktos trzyma odstep, stosuje zasade ograniczonego zaufania, dostosowuje predkosc do warunkow atmosferycznych i sytuacji na drodze to ani nie powoduje wypadkow i tez ma o wiele mniej szans na bycie ofiara wypadku. Dodam jeszcze dba o to, zeby auto, ktore prowadzi bylo sprawne . Czy porownujesz bezpieczna, zrownowazona jazde do jazdy nowobogackich rajdowcow na polskich drogach? Co dokladnie dalo ci podstawe do myslenia, ze jestem jak "ten bandyta z bmw"? P.S. palcem tez jezdze po mapie, gdy planuje trase.
Misiaczku drogi. Typ z bmw to świetny przykład na to jak możesz sobie w dupę wsadzić swoje planowanie, rozwagę czy przestrzeganie przepisów. Gdybyś przejechał ułamek tego o czym pisałeś to wiedziałbyś o tym. Nawet super hiper refleks, umiejętności czy zadbane auto ci nie pomogą jak wjedzie w ciebie rozpędzony idiota jak będziesz czekał w korku czy na czerwonym świetle. Szerokości
Jacek (19 października 2023 17:21)
Cytuję użytkownika: ze skrajności w skrajność
Cytuję użytkownika: Placek
Cytuję użytkownika: ze skrajności w skrajność
Cytuję użytkownika: Jacek
Cytuję użytkownika: ze skrajności w skrajność
Cytuję użytkownika: Jacek
Gdyby Szełemej nie zlikwidował zegarów na sygnalizatorach problem by był mniejszy. Nie wiem co lepsze hamowanie na żółtym i ryzyko ,że nam ktoś skasuje auto z tyłu czy mandat i punkty.
Wiadc, ze jestes jednym z tych co jak widza zielone z daleka to noga na gas a zachowanie bezpieczenstwa na drugim planie. Na calym swiecie 3-kolorowa sygnalizacja swietlna dziala bez problemu tylko w Walbrzychu bez zegarow nikt nie umie jezdzic.
Mylisz się, jestem z tych co mu skasowali auto z tyłu.Plus uszkodzone kręgi szyjne.
To znaczy, ze zwolniles za pozno. Dobry kierowca powinien sie orientowac co sie dzieje przed nim i za nim - od tego sa zreszta lusterka. Jedna z glownych zasad poruszania sie na drogach jest zasada ograniczonego zaufania, o czym mnostwo kierowcow w pospiechu zapomina. Dla mnie najwazniejsze jest: trzymac odstep, zasada ograniczonego zaufania i dostosowac predkosc do warunkow atmosferycznych. Jezeli ktos ci siedzi na zderzaku (a Polacy niestety tak lubia) to w razie naglego hamowania na bank wyladuje na tym twoim zderzaku. Ja zwykle w takich sytuacjach zwalniam powoli i zmuszam osobe za mna do takiej samej reakcji - niech sobie trabi, moje zycie i moich pasazerow jest wazniejsze. Dodam, ze bezkolizyjnie jezdze od 30 lat po drogach polskich, europejskich wlacznie z Wielka Brytania i USA, jezdze autami osobowymi, vanami i minibusami. Nikt nigdy mi nie wjechal w zderzak.
Jeździsz, palcem po mapie ćwoku. Ten bandyta z bmw też jeździł bezkolizyjnie.
Hahahahaha, wiem trudno Polakom uwierzyc, ze jak ktos trzyma odstep, stosuje zasade ograniczonego zaufania, dostosowuje predkosc do warunkow atmosferycznych i sytuacji na drodze to ani nie powoduje wypadkow i tez ma o wiele mniej szans na bycie ofiara wypadku. Dodam jeszcze dba o to, zeby auto, ktore prowadzi bylo sprawne . Czy porownujesz bezpieczna, zrownowazona jazde do jazdy nowobogackich rajdowcow na polskich drogach? Co dokladnie dalo ci podstawe do myslenia, ze jestem jak "ten bandyta z bmw"? P.S. palcem tez jezdze po mapie, gdy planuje trase.
Cóż kierowca doskonały ja taki nie jestem jak 100 o/o innych nie wiem zatem w ilu procentowach kierowców doskonałych ty się mieścisz.
ze skrajności w skrajność (19 października 2023 16:07)
Cytuję użytkownika: Placek
Cytuję użytkownika: ze skrajności w skrajność
Cytuję użytkownika: Jacek
Cytuję użytkownika: ze skrajności w skrajność
Cytuję użytkownika: Jacek
Gdyby Szełemej nie zlikwidował zegarów na sygnalizatorach problem by był mniejszy. Nie wiem co lepsze hamowanie na żółtym i ryzyko ,że nam ktoś skasuje auto z tyłu czy mandat i punkty.
Wiadc, ze jestes jednym z tych co jak widza zielone z daleka to noga na gas a zachowanie bezpieczenstwa na drugim planie. Na calym swiecie 3-kolorowa sygnalizacja swietlna dziala bez problemu tylko w Walbrzychu bez zegarow nikt nie umie jezdzic.
Mylisz się, jestem z tych co mu skasowali auto z tyłu.Plus uszkodzone kręgi szyjne.
To znaczy, ze zwolniles za pozno. Dobry kierowca powinien sie orientowac co sie dzieje przed nim i za nim - od tego sa zreszta lusterka. Jedna z glownych zasad poruszania sie na drogach jest zasada ograniczonego zaufania, o czym mnostwo kierowcow w pospiechu zapomina. Dla mnie najwazniejsze jest: trzymac odstep, zasada ograniczonego zaufania i dostosowac predkosc do warunkow atmosferycznych. Jezeli ktos ci siedzi na zderzaku (a Polacy niestety tak lubia) to w razie naglego hamowania na bank wyladuje na tym twoim zderzaku. Ja zwykle w takich sytuacjach zwalniam powoli i zmuszam osobe za mna do takiej samej reakcji - niech sobie trabi, moje zycie i moich pasazerow jest wazniejsze. Dodam, ze bezkolizyjnie jezdze od 30 lat po drogach polskich, europejskich wlacznie z Wielka Brytania i USA, jezdze autami osobowymi, vanami i minibusami. Nikt nigdy mi nie wjechal w zderzak.
Jeździsz, palcem po mapie ćwoku. Ten bandyta z bmw też jeździł bezkolizyjnie.
Hahahahaha, wiem trudno Polakom uwierzyc, ze jak ktos trzyma odstep, stosuje zasade ograniczonego zaufania, dostosowuje predkosc do warunkow atmosferycznych i sytuacji na drodze to ani nie powoduje wypadkow i tez ma o wiele mniej szans na bycie ofiara wypadku. Dodam jeszcze dba o to, zeby auto, ktore prowadzi bylo sprawne . Czy porownujesz bezpieczna, zrownowazona jazde do jazdy nowobogackich rajdowcow na polskich drogach? Co dokladnie dalo ci podstawe do myslenia, ze jestem jak "ten bandyta z bmw"? P.S. palcem tez jezdze po mapie, gdy planuje trase.
Placek (19 października 2023 14:57)
Cytuję użytkownika: ze skrajności w skrajność
Cytuję użytkownika: Jacek
Cytuję użytkownika: ze skrajności w skrajność
Cytuję użytkownika: Jacek
Gdyby Szełemej nie zlikwidował zegarów na sygnalizatorach problem by był mniejszy. Nie wiem co lepsze hamowanie na żółtym i ryzyko ,że nam ktoś skasuje auto z tyłu czy mandat i punkty.
Wiadc, ze jestes jednym z tych co jak widza zielone z daleka to noga na gas a zachowanie bezpieczenstwa na drugim planie. Na calym swiecie 3-kolorowa sygnalizacja swietlna dziala bez problemu tylko w Walbrzychu bez zegarow nikt nie umie jezdzic.
Mylisz się, jestem z tych co mu skasowali auto z tyłu.Plus uszkodzone kręgi szyjne.
To znaczy, ze zwolniles za pozno. Dobry kierowca powinien sie orientowac co sie dzieje przed nim i za nim - od tego sa zreszta lusterka. Jedna z glownych zasad poruszania sie na drogach jest zasada ograniczonego zaufania, o czym mnostwo kierowcow w pospiechu zapomina. Dla mnie najwazniejsze jest: trzymac odstep, zasada ograniczonego zaufania i dostosowac predkosc do warunkow atmosferycznych. Jezeli ktos ci siedzi na zderzaku (a Polacy niestety tak lubia) to w razie naglego hamowania na bank wyladuje na tym twoim zderzaku. Ja zwykle w takich sytuacjach zwalniam powoli i zmuszam osobe za mna do takiej samej reakcji - niech sobie trabi, moje zycie i moich pasazerow jest wazniejsze. Dodam, ze bezkolizyjnie jezdze od 30 lat po drogach polskich, europejskich wlacznie z Wielka Brytania i USA, jezdze autami osobowymi, vanami i minibusami. Nikt nigdy mi nie wjechal w zderzak.
Jeździsz, palcem po mapie ćwoku. Ten bandyta z bmw też jeździł bezkolizyjnie.
Więcej komentarzy

Dodaj komentarz

kierowcy  |   policja  |   czerwone światło  |   stop  |   znak stop  |   112  |   akcja Stop - czerwone  |   mandaty  |  

Piaskowa Góra: nie żyje 9-letnie dziecko

Strzegom: nastolatka wpadła do kamieniołomu

Wypadek kolumny wojskowej na autostradzie A4. Są ranni

Wałbrzych 24 aktualności


Wałbrzych 24 to wiodący portal informacyjny w mieście i regionie. Najważniejsze są dla nas informacje z Wałbrzycha, ale również piszemy o tym, co dzieje się w sąsiednich gminach takich jak  Świdnica, Boguszów - Gorce, Mieroszów, Szczawno Zdrój, Świebodzice, Głuszyca, czy Walim. Oprócz przekazywanych przez Wałbrzych 24 wiadomości, znajdziesz tu również wiele fotogalerii, rozmowy z zaproszonymi gośćmi, publicystykę czy informacje o wydarzeniach, imprezach i koncertach, które odbywają się w mieście czy okolicy.

Na stronie głównej Wałbrzych 24 znajdziecie aktualności czyli najnowsze informacje z miasta, jednak zachęcamy też do zaglądanie do innych kategorii - rozrywki, sportu, 112 czy do zakładki Po Sąsiedzku, gdzie znajdziecie wiadomości z okolicznych gmin.

Uprościliśmy też nawigację strony, by była bardziej intuicyjna, co ma ułatwić czytelnikom znalezienie szukanych informacji i jeszcze sprawniejsze poruszanie się po naszej stronie.

Wałbrzych najnowsze wiadomości


Często najnowsze wiadomości Wałbrzych tworzone są wspólnie z Wami - naszymi czytelnikami, za co serdecznie dziękujemy. Zachęcamy do przesyłania do nas informacji i zdjęć na adres: redakcja@walbrzych24.com.

Dzięki takiej współpracy jesteśmy w stanie szybko reagować i przekazywać Wam najnowsze informacje, pisać o realnych problemach miasta i mieszkańców. Zachęcamy też do śledzenia naszych social mediów - Facebook Wałbrzych 24, Facebook Telewizja Wałbrzych i kont na Instagramie.

Zachęcamy też do komentowania bieżących informacji z Wałbrzycha i okolic. Pod artykułami macie możliwość wyrażenia własnej opinii w komentarzach do czego gorąco zachęcamy.

Rozwiń
Do góry
Ta strona korzysta z ciasteczek aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie.
Zaakceptuj Zamknij